wtorek, 24 stycznia 2012

warm & cozy II

Hi Sunnies! :)

Udzielił mi się dzisiaj dobry humor, więc postanowiłam zawitać na bloga.:)

Mam dla Was ostatnią już porcję zdjęć z owej sesji.;)
Niestety, tak malutko, bo moja wena twórcza nie daje dzisiaj z siebie zbyt wiele.;<

Taki mały szybki pościk i wracam do lekcji. Mimo że oceny ze wszystkiego mam już wystawione i totalny luz w szkole to nadal zadają nam prace domowe... xD No i muszę przepisać notatki zaległe z ostatnio opuszczonych dni.;]]  Od poniedziałku ferie, więc na pewno będzie się coś działo.;))

Hot on a cold day! :D
Drugi zestaw z serii "warm & cozy".
Takie trochę artystyczne spojrzenie na prosty zestaw. 
Baardzo ciepły sweter w roli głównej.<3 Możecie mi wierzyć lub nie.;) Ja ubieram do tego zestawu jeszcze bluzkę z długim rękawem, ale jak już mówiłam - artystyczne spojrzenie - więc pozbyłam się jej.;D I było całkiem nieźle, mimo że było chyba 0 stopni.;D

Enjoy it! :)









photography: Ola Z.


I jak? Wydaje mi się że jest naprawdę dobrze.:)
Jedyne co mi tu nie pasuje to ilość zdjęć... Z prawie chyba 10 w postach z pierwszych części sesji do 4! w ostaniej... :< No cóż... postaram się żeby było lepiej.: *
Nie będę rozpisywać "co? skąd?", bo nie ma co.;p

UWAGA. Będę monotematyczna.;)
Czekam  na Was na formspringu oraz facebooku. :) Zapraszam do komentarzy.;))

To tyle na dziś. ; ***
3majcie się ciepło :)
hugs and kisses
Miss Juliette

4 komentarze:

  1. Julia jesteś śliczna i wyglądasz wspaniale! Mam nadzieję, że będę mogła popstrykać Ci zdjęcia w ferie :D Czekam na kolejne posty :) Daria.

    OdpowiedzUsuń
  2. extra zdjecia. Wlasnie takie powinny byc !! Aczkolwiek bez takiej modelki, nie byly by az tak porywajace ;p.
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.