czwartek, 2 lutego 2012

Hania :)

Hi ; **

Jest tak zimno na dworze, że z domu  jest w stanie wyciągnąć mnie tylko Judyta i koniec świata. Ale wczoraj zrobiłam  wyjątek od tego reguły i odwiedziłam Hanię.:)  Opiekowałam się nią całe popołudnie, ale wcale nie żałuję.:)) Spędziłyśmy fantastycznie czas i pod koniec dnia ok. 18/19 byłyśmy tak padnięte, że ona zasnęła (a ja prawie) oglądając CBeeBies (czy jak to się pisze). :D Kiedy wrócili jej rodzice ich mina była bezcenna.:D

Mam dla Was parę zdjęć.;)) Tak dla odmiany, odbiegając od głównej tematyki bloga.;) No po prostu muszę się Wam pochwalić Mychą! :))










Doedukowałam się wczoraj ze znajomości bajek na CBB. xD Świat wydaje mi się lepszy.;D

3majcie się ciepło! :)

hugs and kisses
Miss Juliette

1 komentarz:

  1. urocze i ciepłe zdjęcia ; )
    Macie takie same oczy ! :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.