sobota, 25 lutego 2012

shoes

Hey :*
Dzisiaj zasypę Was zdjęciami i gadaniną o jednej z moich obsesji   - o butach.  :)

Zgódźcie się ze mną lub nie, ale moim skromnym zdaniem w stroju najważniejsze są nie dodatki, choć one również są bardzo ważne, ale BUTY. I nie mówię tego wyłącznie do pań. Zauważcie, że jeżeli cokolwiek jest "nie tak" z naszym strojem to przeważnie chodzi właśnie o nie. To one tworzą zgraną całość!
J.Lo kiedyś powiedziała, że mogłaby być ubrana wyłącznie w szpileczki Louboutina - tak na potwierdzenie mojej tezy.;p

Zwracam się do czytelniczek, drogie Panie, kto jak nie my wie o tym lepiej! Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nawet najlepsze zestawienie ubrań może okazać się totalną porażką bez odpowiednich butów. Przykład? Mamy cudowną, wysadzaną kryształkami Svarowskiego sukienkę. Założymy do niej sfatygowane trampki? Nie. Czemu? Bo było by to. . .niech będzie, że "niestosowne".;) A czy do fantastycznych szpilek założymy dres? Chyba nie muszę odpowiadać... :)

Panowie, należy się Wam doedukowanie w tych sprawach, bo co niektórzy nie znają podstawowych zasad... Szczególnie Ci "początkujący".;)  Nawet najlepszy garnitur, najlepszej jakości jeansy stracą na wartości w zestawieniu z rozpadającymi się "halówkami". Kobiety (mam nadzieję, że się ze mną zgodzą) zwracają uwagę na  Wasze buty. Choć często przymykają na to oko, bo "nie szata zdobi człowieka".

Ja, idąc za wychowaniem mojej mamy, wychodzę z założenia - "pokaż mi swoje buty, powiem Ci kim jesteś".;p Nie w dosłownym tego znaczeniu, ale zwracam uwagę w czym kto swoje stópki wozi.
I wierzcie mi, że nie chodzi tu o markę czy rodzaj butów - tylko o ich "stan techniczny".
Jak widzę panienkę "och, ach" w białych kozaczkach - ok, może to jest właśnie jej styl, bądźmy tolerancyjni. Ale jeśli te buciczki są w opłakanym stanie no to ja już mam co nieco w głowie. . . Wyrozumiale, bo różnie się dzieje w życiu.

Buty, jak i reszta stroju, są odzwierciedleniem nas samych, bo każdy z nas ma swój styl.
Mówią wiele o naszej osobowości, trochę o poglądach;), podejściu do życia. Mogą to być glany, szpilki, trampki, koturny, nawet klapki! To bez znaczenia, ważne żeby potrafić odpowiednio dobrać buty do okazji (dostosować się do sytuacji :P) i dbać o nie w myśl zasady - moje buty świadczą o mnie! :)

Kolejne potwierdzenie tezy o wyższości butów: wygoda. (ten argument najpewniej poprą panowie;p)
Drodzy Państwo, czyż nie jest tak, że mając niewygodne buty zmieniamy się diametralnie. . .? 
W niewygodnych butach świat staje się ponury, zakłamany i beznadziejny... Najlepsza impreza staje się najmroczniejszą stypą... Nie jest tak? Pewnie, że jest! Bo niby po co mierzymy je w sklepie? A no żeby było nam wygodnie! I tego się trzymajmy. Najpiękniejsze buty świata staną się dla nas porażką, gdy po pierwszych 10 metrach poczujemy jak nasza pięta staje we krwi, albo te bąble.. blee... No i po co...

No sami powiedzcie, czy nie mam racji? ;))
Szata nie zdobi człowieka, buty powiedzą o nim odrobinę więcej.;)

Na podsumowanie...
Kilka zasad jak żyć w zgodzie z sobą i butami ;))

1.Szanujemy! Nie wspominałam o tym wyżej więc wspomnę tutaj na pierwszym miejscu!
Zauważcie, analogię - jeśli ktoś jest dla nas miły, dobrze nas traktuje - odwzajemniamy.
To samo jest z butami - czyścimy, odpowiednio używamy - odwzajemniają się i służą nam jako nasza wizytówka przez długi, bądź dłuższy, czas. Rozwinięcie znajdziecie tutaj:
 http://trans-pasja.pl/uzytkowanie-i-konserwacja-obuwia-xpa.html

2.Moje buty świadczą o mnie.
Pokaż mi swoje buty powiem Ci kim jesteś. Tyczy się wszystkich! Nie liczcie na pracę lub przyjęcie do szkoły, gdy na rozmowę przychodzicie w brudnych, obszarpanych butach. To jak dbamy o swoje buty mówi o nas samych.

3.Dostosuj się do sytuacji.
Panowie, na urodziny babci, gdy zostajecie zmuszeni do garnituru, nie manifestujcie siebie przez założenie "adidasków" czy trampek. Wszyscy, choć paniom tego mówić nie trzeba, ubieramy się i dobieramy buty odpowiednio do okazji. Na imprezę ze znajomymi inaczej, na akademię w szkole inaczej.

4.Nie katuj się! 
Wygodnym butom zawdzięczamy spory krok w stronę dobrego samopoczucia.
Jeśli masz kupić buty to sprawdź dokładnie czy aby na pewno Cie nie piją czy Cie nie obetrą. Nie licz, że jakoś to będzie... Mogą się nie rozchodzić i co wtedy? Utopione pieniądze.

5.Dobrze inwestuj! 
Trochę odnośnik to pkt 4. Nie kupuj butów "byle szybko", bo możesz tego żałować. Sprawdź dokładnie w czym masz zamiar przetańczyć tę noc lub przechodzić lato. Bo może się okazać że i tańczyć i chodzić będziesz boso. ;) A pieniążków nikt Ci nie odda.

6.Nie pozwól się kurzyć.
To już tak na zakończenie. Nie pozwól za małym butom kurzyć się w szafie, bo a nóż widelec. . .Co, noga ci się skurczy? Twoje buciki z czwartych urodzin, czy z 3 rozmiarów temu, mogą się jeszcze przydać. Nie Tobie, komuś kto potrzebuje ich bardziej na swoich nogach niż Ty w swojej szafie. Jednym słowem - podziel się! :) Nie chomikuj. Może PCK, albo młodsza sąsiadka? Zrobisz dobry uczynek ( i miejsce).:)



Macie w rękawach jeszcze jakieś Złote reguły?
Na pewno coś się znajdzie.:) Dajcie mi znać.:)

Hugs'n'kisses
Miss Juliette


PS.
Udało mi się zamieścić "fanbox" na pasku po lewej.;) Długo mi to zajęło, ale jest.:) Korzystajcie.;)) <33

szczęśliwi butów nie liczą ;)













  Mniej lub bardziej dziwaczne.:)   
!WSZYSTKIE!

Źródła zdjeć: expressables.com loveit.pl  google.pl :D

4 komentarze:

  1. oooo ja też chcę taką kolekcję jak na pierwszym zdjęciu ! :)))) i te różowe szpileczki z białymi kropkami najlepsze.

    co do posta do nic dodać nic ująć :)
    no chociaż trochę szkoda, że nie podzieliłaś się wizerunkiem swoich butków. chociaż mogłaś wrzucić te ulubione ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie spokojnie, nie wszystko naraz ;)
      będzie post o moich butach :)
      tylko na razie nie mam sprawnego aparatu, więc nie wiele mogę zrobić:<

      Usuń
    2. w takim razie już nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  2. wow jak kolekcja !
    Myślę,że parę bym spokojnie wybrała ;)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.