środa, 29 lutego 2012

a shot of inspiration

Dzisiejsze słonko tchnęło we mnie tyle pomysłów, dało mi poważnego kopa do działania.:)

Mam dla Was zdjęcia, znów nie moje, ale portalu loveit.pl . Spodobają Wam się.:) Cała ta strona jak i wiele innych tchną inspiracje w mój umysł i motywują mnie do bardziej twórczego myślenia.;)

A propos. Pisałam już o tym na facebooku, ale piszę jeszcze raz.
Zmieniłam adres z "wardrobe-told-me" na "voice-of-miss-juliettes-wardrobe", żeby nie było pomyłek.:)

 No more words . . . just photos. Enjoy!




















Ktoś mógłby się zastanawiać: czemu to akurat takie zdjęcia? Bo tęsknie za latem, słońcem, ciepłem. To bardziej do mnie przemawia niż "słodkie zdjęcia" w środku zimy. Z szalikiem i grubą kurtką. Niech te zdjęcia spróbują ocieplić temperaturę dookoła mnie.:))

Taki spontaniczny post.:) Mam nadzieję, że się podobał.:))
Hugs and kisses,
Miss Juliette :)

Ps. formspring i facebook czekają na Was po lewej stronie a ja razem z nimi.;)

4 komentarze:

  1. hej! fajnie że też jesteś ze śląska :) a pokazujesz na swoim blogu tylko zdjęcia z sieci ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny i za komentarz ;) z miłą chęcią dodam do obserwowanych oczywiście z wzajemnością ;*

    fantastyczne zdjęcia i fajny blog, zapraszam do mnie www.ng--fashion.blogspot.com

    xoxo NG,

    OdpowiedzUsuń
  3. ten wieszak z okularami jest świetny! ;d chyba sama sobie coś takiego w pokoju zrobię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.