niedziela, 5 lutego 2012

wiosna lato 2012 - new look i orsay

Hej kochani!

Muszę się z Wami podzielić cudowną nowiną!
Zakochałam się!
Nie w byle kim.. czym...
W wiosenno letnich kolekcjach New Look'a i Orsay'a! :D
Tak, tak, jestem przy pełni zmysłów.:) Wiem, że mamy dzisiaj 5 lutego 2012 roku, mróz taki, że szkoda mi nawet robaków na dworze, i że do wiosny zostało ho ho czasu, ale nie mogę się doczekać, aż niektóre z prezentowanych cudeniek wejdą do sklepów. ; D
No dobrze, ochłońmy trochę.  Przygotujcie się na duuuuużo zdjęć.:)
Oczarowały mnie wszystkie propozycje, z niewielką przewagą sukienek. Zaprezentuję Wam dzisiaj większą część tych kolekcji, te opcje, które najbardziej wpadły mi w oko.:)

Obie firmy "ubezpieczyły się" odrobiną klasyki, no może trochę bardziej Orsay.:)
Obie również stawiają na kobiecość, tyle że w różnych wydaniach, no i wyjątkowo na wygodę! :)
Więc wymieniać tego poniżej nie będę.

New Look postawił na mniej lub bardziej sportowy klimat i trochę glamu ;).

Orsay - etnicznie, trochę hippisowsko, jak zwykle.:) Delikatnie i wyraziście jednocześnie. :D
Nie wiem czy mnie rozumiecie, ale po zdjęciach na pewno będziecie.:) 

Propozycje obu przypadków mają coś w sobie.;)
Podoba mi się bardzo, że znowu mamy takie żywe kolory, trochę mojego ukochanego boho;) i wygodę. :D
Przedstawię Wam opcje, które najbardziej przypadają mi do gustu.;)

Wszystkie zdjęcia zmieszczone poniżej są z portalu stylistka.pl, na który Was serdecznie zapraszam.:)

Zaczynamy.

New Look wiosna-lato 2012

troje faworytów kolekcji :)
moja faworytka w tej kolekcji :)
nr 2

nr 3 :)

























Orsay wiosna lato 2012

faworyci tej kolekcji :
mój numer jeden
numer 2


reszta do oceny :)










ciekawe są te buty ;)







Co sądzicie? : ) Która według Was "wygrywa" ? 

Moim zdaniem, obie są bardzo udane.:) Może nawet skuszę się na jakieś zakupy na wiosnę.;))
Skoro nadal trzyma nas ostra zima pozostaje mi tylko planować i odliczać dni do ocieplenia, ale nie globalnego. :)
Pocieszam się tym, że jeśli wiosna już do nas zawita, przywitamy ją tak fantastycznymi pomysłami!:)

3majcie się ciepło :)
hugs and kisses
Miss Juliette

PS. Błagam o mniejszy mróz!

4 komentarze:

  1. widzę, że u ciebie też wiosennie i kolorowo ;)
    żima musi odejść!!
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi! : )) robimy akcję "precz zimie" ! xD

      Usuń
  2. może zamiast zakochiwać się w kolekcjach...warto znaleźć sobie boyfrienda na wiosnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta hippie kolekcja z Orsey'a jak najbardziej do mnie przemawia :)
    Zapraszam na naszego modowego bloga dotyczącego trendów ulicznych i nie tylko! Dopiero startujemy. Pozdrawiam!
    http://livecreatehavefun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.