środa, 1 lutego 2012

wspomnienie lata - Tutti Frutti

Bonjour ; **
Dziś mam dla Was recenzję, do której zabieram się już ho ho czasu.;p Bardziej wypadałoby ją napisać może na wiosnę czy na lato, ale uważam, że jeśli podzielę się moim zdaniem wcześniej będziecie mieli więcej czasu na przemyślenia i wnioski.;)


masło do ciała:
Farmona 
Tutti Frutti, liczi & rambutan



info producenta:
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściowościach pielęgnacyjnych oraz fascynującym zapachu dojrzałego liczi i soczyście świeżego rambutanu.
(...) Dzięki zawartości afrykańskiego masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie.Bogata konsystencja pieści zmysły, czarne drobinki masują ciało, a zniewalająco słodki zapach egzotycznych owoców uwodzi i relaksuje.


W tym opisie jest wiele prawdy.:) Mam suchą skórę, więc nie zależnie od pory roku poszukuję bardzo dobrego nawilżenia. Na lato wybrałam właśnie to masło i jestem bardzo zadowolona. Bardzo fajnie nawilża.Skóra jest gładka, jędrna przez długi czas. Idealny na lato. Dlatego też w tytule posta mamy "wspomnienie lata", ten kosmetyk nieodzownie mi się z nim kojarzy.:)  Ma bardzo mocny, śliczny zapach, który również bardzo długo się utrzymuje na skórze. Dzięki temu jadąc na wakacje nie trzeba brać perfum.;) Zimą mocny zapach może się nie sprawdzić.;)


Na ciele nie zostawia swoich kolorków, ale spód dłoni jest po aplikacji mocno różowy i to jest jedyny minus produktu.








Mam nadzieję, że recenzja okaże się przydatna. :)
3majcie się ciepło.:)
hugs and kisses
Miss Juliette

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.