sobota, 24 marca 2012

dot, dot. . .polka dot

Hej Kochani : *

Uhuhu... Trochę mnie nie było... Ostatni wpis z lutego...
Wiosna oficjalnie zagościła, więc jest więcej czasu i, co najważniejsze, pomysłów.:) 
Oj z pomysłami mam chyba najmniej problemów. Mam tak "nabuzowaną" nimi głowę, że sama się nad tym zastanawiam. Czyżby słońce miało na mnie aż taki wpływ? Aż tak byłam spragniona wiosny, że gdy nareszcie przyszła to lekko mi odbija?;p 
Hmm, muszę to przemyśleć.;P
Mimo ogromu pomysłów jest problem z ich zrealizowaniem...
Zanim zacznę pisać (bardziej :P) regularnie ;), muszę jakoś wymodzić jak urozmaicić posty, żeby nie było samej nudnej gadaniny.;p Bo tego nie chcecie zapewne.;p Mój aparat się na mnie obraził, ale na szczęście, od czego się ma  kontakty.;P
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami i mojej ostatniej sesji.:)
Żeby nie przedłużać, zaczynam. :* Dajcie znać, co myślicie.:)

Z góry przepraszam, jeśli wyjdzie jakaś niefajna jakość... Nie wiem, co się dzieje, ostatnio wszelkiego rodzaju elektronika przestaje ze mną współpracować...

 
moje ulubione nr 1 ;)











Specjalne zbliżenie na makijaż, żeby było widać efekty pracy Patrycji.;)


moje ulubione nr 2! ;)

I zbliżenie na mnie !:D Taki spontan. ;) 
Wyjątkowo! Zdjęcie wykonane przez Klaudię Cz.:P


Czas na rozpisanie sesji na czynniki pierwsze. ;)

Zdjęcia : Klaudia
Makijaż: Patrycja
Stylizacja: Miss Juliette 

Podczas zdjęć towarzyszyła nam również autorka ostatniego ujęcia, również Klaudia.;)
Możnaby rzec "profesjonalna amatorska sesja". XD

Chciałabym Wam bardzo podziękować! :)
Za super zdjęcia, za śliczny makijaż, za atmosferę i poświęcony czas.:)
No i za obiad! haha xD
 Bardzo dziękuję kobietki.; ** Całej trójce i każdej z osobna!:)



Teraz moja brożka - stylizacja.:)
koszula - House
spódnica - dzieło mojej babci <3
rajstopy - ?
botki - CCC
naszyjnik - własność Patrycji
okulary - Vero Moda


To tyle, jeśli chodzi o sesję.
Do następnego.:)
Mam nadzieję, że szybko odezwę się ponownie .;**
Zapraszam na fb i formspringa.;)) Linki po lewej. :)

hugs'n'kisses
Miss Juliette


PS.
Na zakończenie... Ada Szulc - Big love. Soundtrack z filmu o tym samym tytule.:)
Nie jestem jej fanką, ale kto wie...Gusta się zmieniają.;p Może kiedyś... na razie tylko tyle.:) Polecam i film i kawałek.;)
Zobaczyłam, usłyszałam, wiem.:)

1 komentarz:

  1. Szaleństwo z tymi groszkami ! ; )
    Oglądałam Big love i dla mnie film strasznie kiczowaty i w sumie bez sensu, ale co do filmów jestem wybredna ; )

    Zapraszam na konkurs do mnie : http://xayduck.blogspot.com/2012/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.