piątek, 13 kwietnia 2012

my favourites - YT channels

HA! Myśleliście pewnie, że napiszę coś w stylu:
"od dziś (wczoraj, miesiąca, roku, lat 5) jestem na YT!
link na mój kanał . . . subskrybujcie,
bo wychodzi na to, że nikt mnie nie ogląda..."
HA HA HA, NIE! :D

Tak w ogóle, to witam serdecznie! :)

Od razu mówię, to miał być żart!
Jak ktoś nie zczaił, albo się obraził, bo jest vlogerem  na YT, to już się tłumaczę.;p Nikogo nie zamierzam obrażać.:) A piszę sprostowanie od razu, bo różni ludzie chodzą po świecie, a ja nie lubię jak latają
w powietrzu "hejty", bo coś kogoś ubodło. :)

Wracając do tematu.:)
Już kilka osób proponowało  mi stworzenie kanału na YT i kręcenie vloga.
Rozmyślam nad tym nadal, "negocjacje w toku", więc jeszcze nic straconego.;) Jednak podchodzę do tego ze sporym dystansem, przede wszystkim z tego powodu, że kiedy chcę coś komuś opowiedzieć (opowiadam przed kamerą historię mojego królika ) -  stresuję się (podobno, chociaż tego wcale nie czuję), mówię szybko i przez to nie każdy jest w stanie mnie zrozumieć.:) Nie chcę Was katować, przynajmniej na razie, więc zajmę się tym, co lubię najbardziej, czyli pisaniem.:) Na filmiki może przyjdzie czas...;)

Nie oszukujmy się, ludzie stali się bardziej odważni i otwarci na innych przez internet. Mamy obecnie potop blogów i vlogów na PRZERÓŻNE tematy. I bardzo dobrze.;) Lubię dyskusje, kontakt z ludźmi, przepływ informacji... ;)) Dlatego chętnie czytam i oglądam.:)

O blogach, które przeglądam, macie co nieco na lewym pasku, to jest 1/4 mojej listy.:) Jeśli będziecie chcieli, żebym podzieliła się z Wami większą częścią lub być może całością, napiszcie.:) Będzie okazja na kolejny post.:))

O vlogach nie macie pojęcia.;p Powiem szczerze, że listę mam dość krótką.:) Tych vlogów jest niewiele i ich liczba powiększa się w zastraszająco wolnym tempie. Dlaczego? Ponieważ moje kryterium nie dopuszcza do moich oczu byle czego! :D Nie lubię marnować czasu na mało interesujące mnie kanały, więc jeśli po kilku przejrzanych filmach (bo jeśli wynajdę kogoś to dokładnie sprawdzam;p) nic nie powali mnie na kolana - wracam do listy  moich stałych ulubieńców i śmigam z kolejnym filmikiem, tym razem już mnie satysfakcjonującym.:D Wybredna jestem, wiem, ale trzeba brać z życia, co najlepsze.:)
 "Trzeba brać z YT tych najlepszych.":D

Aa i przyznam się, że, jeśli przeszukuję YT w poszukiwaniu nowej "zdobyczy", przeważnie zatrzymuję się na anglojęzycznych kanałach. Po prostu lubię.;)

Na samej górze listy jest kanał, który przeglądam najdłużej.
Aubrey - fafinettex3
Jest urocza ! :DPiękna kobieta, z pasją, naprawdę zna się na tym, co robi, profesjonalne podejście, dobre, treściwe filmiki. Co prawda teraz kręci bardzo rzadko.. ;( Ale i tak do niej wracam. Taki mam jakiś sentyment. Również zawartość filmiku jest tak fajna, że zapełnia ten niedosyt i dłuższą przerwę.;) Wszystko jest jej wybaczone.;)

Rodaczka w Londynie, Agnieszka.:) nieesia25

Jejku... Kiedy na nią trafiłam po raz pierwszy pomyślałam "aa nie... drażni mnie coś w niej." i wyłączyłam. Po prawie roku, jeśli się nie mylę, trafiłam do niej znowu. I wsiąknęłam na dłużej.:) Bardzo ciepła osoba. Uwielbiam jej poczucie humoru i normalne podejście do życia.:) Mimo że dodaje filmiki dosyć regularnie ja mam ciągle niedosyt.:)) Nie ze względu na to że z treścią co nie w porządku. Wręcz przeciwnie! Treść jest fantastyczna i z utęsknieniem czekam na kolejny film! Przy okazji śledzę na bieżąco jej bloga, który również jest w czołówce moich najchętniej czytanych.;)

Freak do potęgi, geniusz! MichelleHNguyen  :)

Ha ha! Tematyka różnorodna, głównie jednak moda, porady... Można się pośmiać.:) Szalenie fajna dziewczyna! :D Widać, że w każdy film wkłada spory nakład pracy.:) I efekty są powalające.:) Lubię jej luz, poczucie humoru, odważny, zwariowany styl. No genialna, po prostu genialna! Bardzo fajnie się ogląda. Nie mam pojęcia co jeszcze mogę powiedzieć... Mimo takiego luzu, spontanu, trochę może roztrzepania, mówi na prawdę konkretnie.:) Fajne pomysły, super realizacja. Wejdźcie i sami sprawdźcie!:D Nie będziecie żałować.:) Jest świetna! Jak tylko o niej pomyśle, zaraz zaczynam się uśmiechać.:) Posyła przez monitor tak pozytywną energię, że ciężko nie wrócić na jej kanał.:)


Daria - lightcarmell

Przeurocza osoba o przesilnym charakterze.:) Widać, że każdy filmik jest przemyślany. Wie o czym mówi, o czym chce mówić i w jaki sposób. Dziewczyna zna się na rzeczy.:) Vlog typowo modowy, choć jeśli dobrze pamiętam coś z kosmetyków też się znajdzie.:) Uwielbiam jej styl! Bardzo elegancki, choć zdarzają się wyjątki, zawsze w dobrym smaku. No nie mam się czego uczepić.:) Mogłabym się przyczepić, że mało nagrywa, ale wybaczam jej to, bo jeśli nagra to na poziomie i głód zaspokojony.:)


Klaudia 

Zapalona Youtube'owiczka (znowo jestem mistrzem neologizmów xD). Publikuje znacznie częściej niż panna Daria.;) Vlog bym powiedziała o makijażu, kosmetykach, choć bardzo często wrzuca outfity z dnia, więc wiadomo że więcej tego jest.;) Wiecie już, że ze mnie taki fan kosmetyków jak z przedszkolanki fanka Fasolek, czyli tyle ile muszę.;p Ale, ale, Klaudia naprawdę fajnie opowiada o swoich zdobyczach, przetestowanych czy też nie, że aż miło się słucha. Widać, że lubi to, co robi i to, o czym mówi.:) No, potrafi zainteresować.:) 


. . . . . . . . . . . . . . . . .
Tak przy okazji.:)
Może nie powinnam się przyznawać, ale pochwalę się Wam.:)
I już na wstępie zaznaczam, że to nie jest przyczyna, dla której śledzę je na YT! I proszę tego nie odczytywać w kategorii robienia reklamy!  :) Bądźmy ludźmi. xD
Pochwalę się, że z lightcarmell i Klaudią znamy się spoza internetu.;)) 
To naprawdę bardzo ciekawe osoby, które moim zdaniem mają coś równie ciekawego do powiedzenia.:) Jakoś bardziej logiczna wydaje mi się opinia na temat, nie wiem, pudru osoby w moim wieku, która testuje go w ekstremalnych warunkach szkoły, a nie wymuskanej pani z limuzyny i odpowiednio dostosowanego miejsca pracy.:P To takie bardziej „ziemskie” się wydaje.;p
Aa, i opinie tutaj wypisywane są MOJE! Obiektywne! Bez względu na to, czy znamy się spoza wirtualnego świata, czy nie. Nie lubię „podlizywania się” i kłamstwa. Jeśli czegoś nie lubię to piszę, jeśli lubię to też piszę i zaznaczam. Założyłam sobie, że na blogu znajdziecie tylko prawdę i tak było, jest i będzie. Mam nadzieję, że zostałam zrozumiana.:)


Kolejny powrót do tematu.:)
Teraz pora na stosunkowo nowe odkrycia. Na owe dwie panie nie pamiętam jak trafiłam. Przypadki chodzą po Youtube.:) Niewiele jeszcze mogę o nich powiedzieć, ale coś spróbuję.:)

muchfashion 

Pierwszy obejrzany przeze mnie filmik : jak wiązać bandanę. I tak zostałam na dłużej. Trochę porad modowych, DIYs i tp. Inspiruje mnie.;)
Pssst..Ostatnio groziła, że zajmie się tylko pisaniem bloga. Mam nadzieję, że to tylko pogróżki...

Ewelaa1988

Bardzo miła osoba.:) Pokazuje, że można być modnie, dobrze ubranym niezależnie od noszonego rozmiaru.:) Pewna siebie, pozytywna osobowość na YT.:) 




BARDZO NOWE NABYTKI :D

babciatosia

Ha! To jest bardzo nowy cudak na YT! Trafiłam na nią dzięki Ewelaa1988, która polubiła jej pierwszy filmik.:) Rozkręca się, ale już mi się wydaje, że będzie co pooglądać.;)

cutepolish

Zupełny przypadek! :D Ale nie żałuję.:) Jejku... to co ta kobieta wyprawia na paznokciach to jest jakiś kosmos! Nie omieszkam wypróbować jej pomysłów.:D Polecam bardzo! Nawet jeśli nie przepadacie za tego typu kanałami, to dla samego pocieszenia oczu lub może jakiejś inspiracji.;))


Kabarety
Są moim absolutnymi ulubieńcami na YT! Uwielbiam je! Nie subskrybuję, żadnego konkretnego kanału, bo za dużo ich. :D Polskie, rzadziej zagraniczne.;)




Przydługi post za tak długą nieobecność.
Musicie mi naprawdę wybaczyć.. Już się tłumaczę. Mój komputer jest po formacie częściowym i dopóki nie zgram z niego wszystkich zdjęć (w sensie albumów) mniejsze foldery ze zdjęciami, dokumenty itp. są składowane na karcie pamięci mojego aparatu.
I sprawa druga, mój aparat bardzo mnie irytuje, bo po ok. 10 zdjęciach wyskakuje mi "rozładowana bateria", włączam go przez "galerię" i znowu normalnie. I tak w kółko. Przepraszam za wyrażenie, ale szlak mnie chce trafić! Kombinuję co z nim zrobić.. ; / Może serwis... Już na baterie przestaje wyrabiać...XD
No i przyczyna 3 - szkoła... Ale tego tłumaczyć nie muszę... :(

W przygotowaniu jest ok. 8 postów.:) Między innymi co mam w szkolnej torbie, ubraniowy niezbędnik, czyli bez czego nie wyobrażam sobie mojej szafy, modowy alfabet i kilka innych. :) Na prawdę bardzo Was przepraszam za takie przerwy, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.;***

Mam nadzieję, że post się podobał.:) Może polecicie jakieś ciekawe kanały na YT.:) Co lubicie oglądać?
Czekam na Wasze opinie, podpowiedzi co do postów, pytania i wiadomości.;)
Niedługo udostępnię Wam adres e-mail.
 
Mam nadzieję szybko tu znowu zawitać.:)
Na chwilę obecną się żegnam. :***

Hugs'n'kisses
Miss Juliette


Ps. Dziękuję, że mimo moich nieobecności nadal jesteście. :*** <3 To dla mnie wiele znaczy i  motywuje, żeby nie zawieść Was i nie zaprzepaścić tego, co udało mi się już tutaj zbudować.:) Tylko proszę Was, odzywajcie się.:) Mówcie, czego chcecie.;D Czego więcej, a co zmienić może.;) Czasem potrzebny mi gotowy temat żeby stworzyć posta. :) Może tagi jakieś?;)) Czekam na Was ! :D


EDIT. Niestety, musiałam wprowadzić jedną małą poprawkę.;** Klaudia pozostaje anonimowa.:) <3

4 komentarze:

  1. Oooo Jula :* Dziękuję bardzo za umieszczenie mnie w poście i za miłe słowa :D
    A ja Ci radzę, załóż ten kanał :)) Zawsze warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o mnie, osobiście lubię posty na temat zawartości szafy, nowych zakupów, itd ;) ale ten modowy alfabet też zapowiada się ciekawie ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mówi się Youtube`owiczka tylko Youtuber/Youtuberka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może;p

      Cóż, całe życie się człowiek uczy.:D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.