sobota, 12 maja 2012

ootd - maxi skirt

Cześć Kochani!  :)

Dzisiaj mam dla Was kolejny outfit, tak jak obiecałam - robię się bardziej systematyczna, a przynajmniej się staram.;)

Piątkowe popołudnie spędziłam z moimi przyjaciółmi na wspaniałym spacerze po polach naszej wsi.:)
Potem spotkanie z proboszczem, dopełnianie formalności, bo 26 maja mam bierzmowanie. Ale o tym innym razem.:*
Poszedł z nami również aparat. Korzystając z wreszcie pięknej pogody udało nam się zrobić pare cudnych zdjęć.

Od poniedziałku mam egzaminy... "Badanie wyników z pierwszej klasy liceum". Poniedziałek - język polski. Wtorek - matematyka. Środa - język angielski. Część mojej klasy, która ma rozszerzoną historię, czyli ja też, idzie we wtorek na podsumowanie warsztatów "budowanie świadomości prawnej u młodych Polaków", więc jak się domyślacie - nie piszę matematyki! :D Ale ale... to by było za piękne... Piszemy ją w czwartek - w czasie lekcji. Więc czy tak, czy inaczej, nauczyć się trzeba.;)
Dobrze, że to już końcówka roku szkolnego... Jeżeli nic nie zawalę to będzie świadectwo z paskiem! :D

Przyznam się, że tak naprawdę to nie liczę dni do końca roku, ale do wyjazdu lipcowego.
Obejrzałam dzisiaj reportaż z ubiegłorocznego FSMu.

Wzięło mnie na wspomnienia i jeszcze bardziej się nakręciłam na wyjazd! Chce już jechać! Tegoroczny FSM startuje 22 lipca, ale my jedziemy dzień wcześniej. :D Super! :)
Gdyby ktoś chciał wiedzieć coś więcej zapraszam na stronę : http://projektmesjasz.pl/
Spotkacie mnie na FSMie na pewno! :)

Przez zeszłoroczny wyjazd i w ogóle drugą część roku (tą po powrocie), polubiłam jazdę pociągiem. Przestałam się bać! :D Kraków, Wrocław, Przemyśl, Katowice i tutaj po naszym terenie - bardzo chętnie pociągiem.;)

Trochę z mojego życia, ale wracamy do tematu głównego.:)
Dzisiaj maxi z białym topem, grzeczniej, na łonie natury.
A niebawem z moim ulubionym, czarnym, rockowym, tak dla porównania. Z grilla, również w gronie przyjaciół. <3

Nie przedłużam, mało pisania i zdjęcia.:) Stworzę niedługo jakąś bardziej wyczerpującą notkę.;)





moje ulubione <3


top - stradivarius
spódnica - ?
pasek - ?
buty - CCC
okulary- H&M
bransoletki - mix :)




Zdjęcia autorstwa Kamy.:)
Dziękuję Ci bardzo :***

Uciekam.:)
Będzie post z drugą wersją i ze strojami z egzaminów.;)
(Albo każdy strój dam osobno.. nie wiem jeszcze.;) Może wrzucę tylko jeden..No zobaczę.)
Mam w planach wrzucić drugą wersję jeszcze przed egzaminami, ale już dzisiaj Was proszę - trzymajcie za  mnie kciuki.:)

Hugs'n'kisses
Miss Juliette

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie klimaty:)Świetny secik:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej zapraszamy do nad! Już w ten weekend nowa pierwsza notka i pierwsza stylizacja zapraszamy do komentowania!!! Ps: Świetny blog!!! ;****

    Kurcze świetna spódnica floral!!! marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że obserwujemy :)
    Maxi jest świetna, dobrze w niej wygladasz.

    A co do badania wyników, to ja miałam w drugiej klasie, czyli jakiś miesiąc temu :) - Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w tej spódnicy ;)
    +obserwujemy wzajemnie ? :>

    + zapraszam na konkurs na moim fanpage, do wygrania ciekawe kosmetyki https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204276886360427&set=p.204276886360427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.