środa, 30 maja 2012

shoes collection

Wyczekiwany post. Obiecałam i jest. :) Moje buciki... <3

Miał być już tydzień temu... ups.. ale ważne że nareszcie udało mi się go zrealizować.:*

Mój aparat wraca właśnie z "kuracji", więc zdjęcia mają niepowalającą jakość...

Tyle się wszystkiego posypało... miały być outfity z egzaminów, ale nie wyszło... Nie dogadałyśmy się co do zdjęć.:< Bardzo Was przepraszam.:**

Ah mam dobrą wiadomość! Jestem świeżo po Bierzmowaniu.! Taki stres, że sobie nie wyobrażacie! :D No ale wszystko przebiegło według planu i uroczystość była wspaniała.;) Pewnie wielu z Was się zdziwi czemu dopiero teraz miałam bierzmowanie. Otóż dlatego, że w mojej parafii jest mało młodzieży i bierzmowanie obejmuje 3 roczniki i było co trzy lata. :) Aah i imię z bierzmowania : Amelia.:) Julia Ilona Amelia... <3 :)

Przejdźmy więc do sedna sprawy. Czas na prezentację moich butów.:) Wyciągnęłam z szaf te w których chodzę.:) Odpuściłam sobie zciorane balerinki, w których byłam ostatnim razem w I gimnazjum, i klapki... :D  W części tych butów śmiga też moja mama, bo rozmiarówkę mamy podobną.:)

No to lecimy.:)


Zdjęcie z zapowiedzi.;) (Prawie) cała kolekcja.;)




Buty na chłodniejsze pory roku, cięższe, mniej lub bardziej nieprzemakalne.;)




Kaloszki - lokalny sklep


Glany - prezent :)

Deichmann

hoho... dobre pytanie... zakupione hoho temu przez mamę <3

CCC




Trampki wyższe. Tutaj zostanę przy jednym, ogólnym zdjęciu.:)

Czarne skórzane, czarne wysokie z czaszką, szaro różowe - CCC / białe - Smith's


Trampki niskie.;) też bez większego rozpisywania się.;)

czarne - CCC / czerwone - Haker / białe - ?



Obcasy i koturny. 


H&M
CCC
 UWAGA! Te butki są na sprzedaż! Założone dwa razy! rozmiar 38, na szczupłą stopę.
Zainteresowanych proszę o pozostawienie kontaktu w komentarzu.:*




CCC

H&M



Baleriny i "kaczuszki".;)

CCC
Deichmann

CCC


Sandałki. Oddzielnie, bez wspólnej fotki, gdyż takowa mi gdzieś uciekła.;< Obie pary z CCC.






I to by było na tyle, jeśli chodzi o moje buty.:)

W niedługim czasie przybędzie mi jeszcze para kaloszy, bo szykuję się na lipcowy wyjazd, ale to zobaczycie je jak nie w haulu to w poście dotyczącym mojego wakacyjnego wyposażenia.:)

Przypominam że osoby zainteresowane fioletowymi obcasami proszone są o zostawienie jakiegoś kontaktu (najlepiej maila lub numer gg). Skontaktuję się i omówimy szczegóły, komentarz z adresem będzie usunięty zaraz po jego odczytaniu, więc nie martwcie się. :***



Do następnego, mam nadzieję szybkiego posta.; **

Miss Juliette

5 komentarzy:

  1. No no masz tego sporo:)Turkusowe koturenki H&M - BOSKIE!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej się podobają czarne botki na koturnie :D
    obserwuję i zapraszam do obserwacji swojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, tyyyyyyle butów to ja tylko w sklepie widziałam.
    imponujaca kolekcja
    pozazdrościć
    Trzymaj się ;***
    a jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem pokaźna kolekcja! wiele par chętnie zobaczyłabym w swojej szafie :)

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kolekcja :)
    + zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.