niedziela, 1 lipca 2012

otfd czwartek

Hej Kochani;*

Dzisiaj BARDZO szybko!

Luźny, wygodny strój na grilla z przyjaciółmi.:) Szybki, zwięzły post.:) Mało zdjęć i gadania, bo nie ma się nad czym rozwodzić.;)
Autor zdjęć ten sam, co w poprzednim poście.:)






top - Cubus
spodnie - H&M
trampki, sweter, bransoletki - patrz post poprzedni;)
chusta - Vero Moda
torba - Flo



Na miły zakończenie ultraszybkiego posta, dwa z ostatnio nuconych przeze mnie kawałków.;D Wszyscy je już słyszeliśmy i niekibicująca większość ma ich już pewnie powyżej uszu, ale ja i tak je tu przedstawię.:)
Nawet sobie nie wyobrażacie jaka mnie duma rozpierała jak oglądając po raz pierwszy teledysk Oceany zobaczyłam Polskę! Nie wiedziałam wtedy jeszcze, że to oficjalny hymn Euro, więc zaskoczenie było spore.:)
Nie wiecie tego, ale ja bardzo kibicowałam na zakończającym się dziś UEFA EURO 2012.:) No i żeby poczuć jeszcze trochę tę atmosferę:











Uwielbiam kibicować! :) Mecz otwarcie oglądałam będąc na długim weekendzie w Górkach Wielkich.;) Na wdechu przez cały mecz! ;D hahaha  uwielbiam te emocje! Bardzo było mi smutno po przegranej Polski z Czechami... Ale i tak moim zdaniem bardzo dobrze zagrali.:) Jestem całym sercem z naszą drużyną.:)

No nic, miało być krótko a zaczyna się robić jak zwykle, czyli złapię jakiś wątek i leci temat. Ha ha ha

Uciekam:)
3majcie się, Kochani!
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.