piątek, 17 sierpnia 2012

girls just wanna have fun

Wybywamy dziś do klubu, a więc notka ze strojem się ukazuje.:)
Bluzka upolowana w second handzie (bez wyolbrzymiania) zdobyła moje serce. Z tej racji postanowiłam zrobić jej wielką premierę.:) Przyznaje się, że w życiu w klubie nie byłam, więc pojęcia nie miałam jak się ubrać.:P Na całe szczęście z pomocą przyszła mama i razem wybrałyśmy najlepiej odzwierciedlający mnie strój.:)
Na zdjęciach widzicie dobrze już Wam znane szpilki, jednak stawiam dziś wieczorem na trampki.;) Idziemy tańczyć! ;D

Co myślicie o tego typu zdjęciach? Muszę Wam powiedzieć, że ciężko jest znaleźć kogoś kto dzień w dzień będzie mi zdjęcia robił. Dlatego opracowuję swój sposób jak z tego "ekonomicznie i praktycznie" wybrnąć.:P Muszę wybierać... albo częstsze notki, albo wspaniałe plenerowe bądź nie zdjęcia.;)  Dajcie znać co myślicie.;) Ja myślę, że najgorzej nie jest.;) Ale na pewno udoskonalę ten system. Obiecuję.:)

Uciekam się szykować, bo błotna skorupa na twarzy zaczyna mi mocno przeszkadzać.;p
Udanego piątku! <3







Na koniec kawałek, który nie znika mojej głowy.:)


3 komentarze:

  1. zdecydowania : częstsze notki! :D a te "ekonomiczne" zdjęcia są całkiem spoko , także nie masz się czym przejmować ;)

    P.S. mam nadzieję, że impreza udana bo outfit świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. im obsessed with red and white polkadots, count me a as a new follower! xx

    www.supposeishouldblog.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.