piątek, 10 sierpnia 2012

kilka ujęć z Kalwarii

Hej Kochani,

Mam dla Was kilka dosłownie zdjęć z Kalwarii Pacławskiej, miejsca, gdzie spędziłam najcudowniejszy tydzień roku, gdzie czas płynie inaczej, gdzie pod koniec lipca zjeżdżają się fantastyczni młodzi ludzie, aby doświadczyć obecności Boga i zabrać Go w swoich sercach do domu.:)
Jak to zwykle ja, zabrałam aparat, ale wizja noszenia go krok w krok ze sobą była tak niewygodna, że użyłam go tylko w ostatnim dniu, aby uwiecznić dla Was i mojej mamy "miejsce z polem namiotowym z najpiękniejszym widokiem w Polsce".:)

Na stronie FSMu , czyli www.projektmesjasz.pl może się naoglądać zdjęć z wszystkich 7-dni i przygotowań.:) Jest na co popatrzeć.:)

K. robiła zdjęcia, ale to prywatne fotki z "ekipą z górki".;) Także bardzo mi przykro.:*

 Na pierwszy plan pole namiotowe. ;)






droga między polem namiotowym a placem kościelnym i "cywilizacją":)

Kaplica św. Rafała, gdzie mieliśmy możliwość adorować Najświętszy Sakrament 24/h


Kalwaryjski kościół z placem i sceną:)


miejsce wspaniałych wieczorów ;)




plac kościelny z lewej

i na wprost wejścia do kościoła

Główna nawa. trochę poruszone;(



Lewa nawa, prawa niestety nie została uwieczniona na zdjęciach, nie wiem czemu...

Cudowna figurka Matki Boskiej Kalwaryjskiej

Nad wejściem oczywiście wspaniałe organy.



Ostatni rzut oka na widoki z perspektywy naszej "wioski" namiotowej.


Dla takich widoków, dla takich doznań, dla takich ludzi i dla Boga warto było spędzić ponad 10 godzin w podróży.:) Za rok jadę bezsprzecznie! :) I Wam też polecam! :)

2 komentarze:

  1. szkoda że mnie tam nie było
    zapraszam na bloga - nowy post
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.