środa, 22 sierpnia 2012

part of me

Na tapetę idzie czwartek... bo tak.:)

Bardzo szybki post, bez lania wody jak to szybko wakacje uciekają, jak strasznie nie mam ochoty wracać do szkolnej ławki i jak bardzo nie lubię się ubierać na chłodniejsze/szkolne dni... zawsze mam z tym problem... No cóż... Pozostaje mi tylko zacisnąć zęby, trzymać kciuki i myśleć, że jakoś to będzie.:) W końcu... 10 miesięcy to nie wieczność... nie...?

W poszukiwaniu inspiracji na szkolne outfity nie omieszkam przekopać całego internetu. Nie martwcie się, podzielę się z Wami wyszukanymi ideami.:) Dosyć. Miało być bardzo szybko, krótko, bez lania wody o szkole a jednak moja chęć paplania jest silniejsza i jeśli jej nie zwalczę w zarodku to przedstawię Wam MEGAdługi post na temat rozpoczęty powyżej.;D Haha tak więc ja już uciekam a dla Waszych oczu, ocen i komentarzy pozostawiam JESZCZE WAKACYJNY outfit. (Przepraszam, ale musiałam to powiedzieć;P.)

Dawno nie opisywałam zestawów, więc ten opiszę.;)





Dress - H&M
Vest - DIY
Wedges - H&M
Brecelets - Stradivarius + (brown,blue) gift
Earings :
plumes - Accesorize
dot - ?
cross - Cubus





Zapraszam do polubienia bloga na facebooku i do obserwowania bloga.:)
"Lajkując" na facebooku zawsze macie info o nowych postach.;) SERDECZNIE POLECAM.:*

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.