piątek, 31 sierpnia 2012

what's my name

Na dobry początek, żeby nie było zbędnego marudzenia! Strzelam serią informacji.:)
Poszukuję inspiracji, o czym już wiecie...
W poniedziałek, żeby nie psuć ostatnich tchnień wolności, stworzę posta w tematyce szkolnej, czyli moje przygotowania, mini haul, organizacja.. no wiecie o co chodzi. (Znowu stosuję skróty myślowe, a obiecałam sobie, że przestanę to robić, bo nikt mnie potem nie może zrozumieć...) 
Mam jeszcze pewien plan... ale na razie pozostawię to w tajemnicy.
Gruszek na wierzbie nie obiecuję, bo po co.;) Życie zweryfikuje.;)

Przejdźmy zatem do tematu głównego.:)

Z okazji wyjścia na boisko postanowiłyśmy z Madzią skoczyć na zdjęcia.;) Uśmiałyśmy się, a zdjęcia wyszły co najmniej ekstra.;)
Ah kim jest Madzia?! Madzia to taka moja "młodsza siostrzyczka".;) Przyjaciółka, poznana w czasie ubiegłorocznego FSMu.;) "Żagiel-woman". :D Wariat! Uśmiechnięta, zaangażowana, pomocna, szalona. Nie usiedzi długo w miejscu, czasem mnie bije, ale generalnie wybaczam wszystko i pozwalam jej na dużo dużo więcej niż komukolwiek.;p Mogę się posilić o stwierdzenie, że nawet wzór w kwestii wiary. Kocham ją niesamowicie i cieszę się, że los dał nam się spotkać.;D

Miały być zdjęcia outfitu, ale jak się ma napady śmiechu to wiadomo jak to się może skończyć;p Coś jednak z tego wykrzesamy...;) Outfit mało widoczny, ale jest! ;) Zbytnio nie ma się nad czym rozwodzić, bo jest najprostszy pod słońcem.;) A więc opisuję...Już od jakiegoś czasu miałam chrapkę pożyczyć sobie jeden z cudownych full capów mojego brata, ale nie miałam odwagi w nim wyjść, ani pomysłu, co z nim zestawić... Uznałam więc, że wyjście na boisko będzie świetną okazją, a moim pomysłem prostota. Ukochany biały top, pumpy, trampki i materiałowa torba. Na wieczór zielona bluza z ogromem aplikacji, niestety nieobecna na zdjęciach, ale pewnie Wam ją jeszcze pokaże.;)













W tytule - klasyka. Kawałek, który nie pozwala mi na chandrę.
Niewiele jest piosenek, które sprawiają, że mając nawet najbardziej beznadziejny dzień, szczerzę się jak głupi do sera.;D Ta do nich należy.
Może to dlatego że gdzieś w podświadomości oglądam ten teledysk i widzę rapującego chłopczyka...;D


5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.