środa, 5 września 2012

back to school...organization

Eh...no i stało się. Wracamy... A raczej odchodzimy... od spania do 15, od porannych wypadów nad wodę, całodniowego lenistwa i beztroski... Coraz chłodniej, coraz krótszy dzień, coraz mniej ochoty na cokolwiek... I te moje wiecznie nie naładowane akumulatory...  Ciągle mi mało... Jednak podejdę do tego też z innej strony. Trzeba podejść do szkoły jak do kolejnego wyzwania. A że ja się wyzwań nie boję, pokonuję przeszkody a nie omijam, to biorę byka za rogi! Nie będziemy się lenić! Ani migać od szkoły! Myślę, że mogę powiedzieć, że naładowałam akumulatory wystarczająco, żeby dać radę wytrzymać te 200pare dni. Tutaj macie fajny kalendarz, który prawdę Wam powie ;D
Ale żeby przebrnąć dzielnie przez rok szkolny trzeba się odpowiednio przygotować.

 Kątomierz i ekierka opcjonalnie.. ale linijka być musi! Gumeczka, ołóweczki, cyrkiel, długopisy i pióro, bo czasem mi się zdarza nim pisać, i oczywiście moje ukochane zakreślacze.:) Piórnik - Cache cache

 Uwielbiam "post it notes". Jestem maniaczką! Aż szkoda mi ich później używać.;D Już drugi raz kupiłam w takim zestawie, jest bardziej opłacalnie. Zapłaciłam 5 zł i mam wszystkie rodzaje, a normalnie za mały bloczek musiałabym tyle dać... No pewnie, że wolę tą opcję!

 Mój sojusznik - kalendarz. Znamy się od stycznia, ale myślę, że do grudnia ze mną jeszcze wytrzyma.;)
Stosuję colour-coding i przyznam, że trochę mi zajęło ogarnięcie tego. Jaki kolor i forma do czego. Teraz już jest w miarę ok.;)


A tutaj centrum dowodzenia.:) Mniejszy kumpel tamtego.:) Wisi obok mojego biurka. Niestety mam na niego widok z łóżka... Stresuję się jak na niego patrzę, naprawdę! :D


Góra od lewej: angielski, historia, biologia.
Dół od lewej: Wos, chemia, geografia.
Matematyka, francuski, polski.

fizyka i przysposobienie obronne
 "No a czymże byłby rycerz bez swego wiernego rumaka...". A czymże byłby uczeń bez zeszytów? Leserem.
Pierwsze dwa zdjęcia przedstawiają moje nowy nabytki, na trzecim zeszyty, które zostały z I klasy.:)


 Narzędzie tortur, lub narzędzie obronne. Podręczniki. Utrapienie dla moich pleców. Z moją koleżanką z ławki mamy problem z dogadaniem się w ich kwestii. Miałyśmy się podzielić, ale chyba lepiej będzie jak w tej kwestii się oddzielimy...;)


 Teczuszki! Z racji, że u mnie jest zawsze pełno papierów są mi absolutnie niezbędne! :)

I na koniec, coś co to wszystko pomieści! Plecak - House. Kiedy zobaczyłam go na stronie sklepu, zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kręgosłup i dojazd nie pozwalają mi na szaleństwa z torbą. Tylko w "lekkie dni", czyli dość rzadko. Ale z takim kumplem to wszystko mam wynagrodzone.:)

Myślę, że nie mam po co pokazywać Wam jak wygląda mój plan lekcji. Powiem tak: tworzę go prosto, na papierze w kratkę, dwie sztuki - jeden nad biurko, drugi do kalendarza na pierwszą stronę. Na chwilę obecną nie mam jeszcze na stałe planu, są spekulacje, że będzie wyglądał tak jak ten podawany z dnia na dzień, ale to tylko spekulacje..;)

To tyle jeśli chodzi o moje szkolne przygotowania.:)
Macie jakieś sugestie w kwestii postów? Chcielibyście o czymś konkretnym poczytać, mówcie śmiało.:)

Zapraszam na fanpage do polubienia, formspirng i mój profil na modnej polce.:)

Udanego roku szkolnego! <3

8 komentarzy:

  1. ale książki rozwalone, ładnie to tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cie.. :P nie jest źle.:P w nówki nie inwestuje XD

      Usuń
  2. powodzenia w roku szkolnym!
    zeszyt z hello kitty <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś BARDZO zorganizowaną osobą ;O też bym tak chciała... zawsze wszystko na ostatnią chwilę, do szkoły pakuję się 5 min przed wyjściem, a z kalendarza korzystam zazwyczaj przez pierwszy miesiąc od kupna bo jestem za leniwa na notowanie ; (

    fajna notka, ale szkoda że Cię tak długo nie ma.
    może jakiś szkolny outfit? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się:) kwestia samozaparcia;))

      planuje szkolne outfity, ale czasu brak i ogarnięcia:( spokojnie, niedługo znów się pojawię.:) pozdrawiam

      Usuń
  4. love your blog hun, thamks for your comment on my blog!

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.