poniedziałek, 24 września 2012

hall of fame

Witam Was w ten piękny poniedziałkowy dzień!:)

Musicie wiedzieć, że kombinuję jak koń pod górę, żeby zdobyć materiał na post dla Was... Więc liczę na wyrozumiałość.:)

Nie przedłużam dziś, bo muszę pilnie wracać do moich zajęć. Czeka mnie jutro kartkówka z lektur, czyli "noc z językiem polskim", mam do napisania dłuższą wypowiedź na religię oraz muszę do środy wieczór skończyć DIY torby na podróż, gdyż w czwartek rano wyjeżdżam na dwa dni z klasą.:)
Uciekam, 3 majcie się.:**

! PS. Podrzućcie mi jakiś temat na felieton. Pilnie potrzebuję do redakcji gazetki, oczywiście tu też go opublikuję.:)







top - sh
blazer - Reserved
jeans - H&M
belt - sh
shoes - CCC
bag - New Yorker
bracelets - Stradivarius & others...
rings - gift
earings - Cubus 


Kilka zdjęć ekstra.:)) Z pannami z młodzieży franciszkańskiej, lecz niestety w niepełnym składzie.:)

Od lewej: Ola, Renia, Asia, druga Asia, Magda, ja i w tle hasająca Czuprynka.:))


EDIT: ahh zapomniałabym dodać że zdjęcia z dziewczynami są autorstwa Artura, natomiast zdjęcia stroju wykonała Magda.:*  Bardzo dziękuję.:)
:)



Ta piosenka od pewnego czasu stanowi dla mnie swego rodzaju hymn, mantrę.
Motywująca nie tylko w gorszych chwilach.:) Polecam.

5 komentarzy:

  1. bardzo fajnie : )
    temat : "Troszkę kultury,czyli ryjące się babcie w autobusie" nie no tak na serio hm. " moda tej jesieni" , "Co robić w tak długie wieczory?"

    ogółem super stylizacja ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo:)

      temat o wieczorach bardzo mi się podoba.;)) dziękuje ślicznie.;)

      Usuń
  2. Śliczna bluzeczka! W ogóle piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Może napisz coś o przerabianiu ubrań? Jak ze starych ciuchów zrobić nowe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)

      hmm przemyślę to:) dzięki ;)

      Usuń
  3. Fajnie fajnie czekam na nowe posty.
    ty tymczasem możesz zajrzeć do mnie bo mam nowe posty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.