sobota, 1 września 2012

moodboard - september 2012

Witamy we wrześniu! :)


Mój tajny plan... Tworzyć dla Was moodboardy co miesiąc.

Co to w ogóle jest i skąd ten pomysł?
Moodboard, najprościej rzecz ujmując, to arkusz nastroju, inspiracji.:)
Pomysł na tworzenie wzięłam od trashion .  Tam też możecie dowiedzieć sie nieco więcej na temat "co to jest".;p Przy okazji polecam ten blog jako źródło fantastycznych pomysłów, rozwiązań, inspiracji.:)
Myślę, że będzie miło jak będą się pojawiały w pierwsze 3/4 dni miesiąca. Nie później. Lepiej by było wrzucać je pare dni przed początkiem miesiąca, ale to mało realne.:)Więc ustalamy, że z początkiem miesiąca szukacie na blogu moodboarda.:)

Oto mój pierwszy moodboard.:)
Wrzesień kojarzy mi się przede wszystkim ze szkołą, a zatem książki, nauka, plecak, biała koszula na rozpoczęcie oraz... leń! Co jeszcze... z ostatnimi ciepłymi promieniami słońca, odchodzącym latem (bo we wrześniu troszkę go jeszcze jest;P ), po prostu z ciepłem.;) No i oczywiście etno wzory,  coś, co inspiruje, coś, co chciałabym przeforsować do mojej jesiennej garderoby, ocieplają mi wyobraźnię.:)



Klikając w obrazek możecie otworzyć go w normalnym rozmiarze, tak jakby ktoś nie wiedział.;)

A co Was inspiruje? Z czym kojarzycie wrzesień? :) Dawajcie znać w komentarzach.:)
Buziaki ♥

Ps. Zapraszam do "lajkowania" strony na facebooku, zadawania pytań na formspringu i oczywiście "obserwowania".:) 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się pomysł z moodboard!
    Zdjęcia fajne, choć mogłyby być większe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.