sobota, 13 października 2012

american boy

Szkoła nie daje za wygraną i wysysa ze mnie ostatnie poty...
Coraz lepiej ogarniam muszę się pochwalić. :D Kończąc trudny tydzień trzeba zrobić coś dla siebie. Ja wybrałam się na konie, ostatnia jazda z karnetu, ale liczę na więcej! :D Skoki wyszły śpiewająco! Uwielbiam tą kobyłę! W następnym poście zobaczycie kilka zdjęć z mojej pierwszej od dwóch lat jazdy, na koniu na którym jeżdżę nadal i chyba nasza współpraca szybko się nie skończy, bo bardzo fajnie się dogadujemy.:) Przymierzam się do startu w biegu św. Huberta, który jest organizowany w naszej stajni... Może być fajnie! :D Nie mogę się doczekać!

Dzisiaj mam dla Was stylizację z czwartku, bo tylko ta nadaje się do pokazania.;) Przyznaję się bez bicia: kiedy mam w szkole zajazd totalny, czyt. codziennie coś, nie mam kompletnie weny na strojenie się.
W czwartek coś mnie tchnęło po prostu.;)





shirt - Vero Moda
jeans - H&M
jacket - Reserved
shoes - Deichmann
hat - (my secret... ;) )
belt - sh


Miłego weekendu.:*



 
 
 

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem te buty nie pasuja. Ale ja w ogole mam uprzedzenie do cwiekowanych butow, a wiec moze dlatego. Niestety, ale po zdjeciu tego swietnego kapelusza, co w szkole zrobic trzeba, zostaje ladny, ale bardzo pospolity zestaw. A szkoda. Plus uwazaj przy wkladaniu bluzek do spodni, tu imo za malo ja wyciagnelas na zewnatrz i wyada dosc nieestetycznie. Zadbaj tez o jakosc zdjec, a posty zyskaja wiele na wartosci. Mialo byc konstruktywnie, to jest. Bede zagladac ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo ;) myślę że Twoje rady się przydadzą.:)

      co do zdjęć: nie mam po prostu raz że czasu a dwa ludzi, którzy by biegali za mną z aparatem, od czasu do czau się uda kogoś zaangażować, ale nie mogę drążyć dziur w brzuchach o zdjęcia.;p Staram się jak najczęściej wstawiać jednak te lepszej jakości zdjęcia.;)

      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. a mi się właśnie buty podobają najbardziej :) koszulka też fajna, motyw sowy prezentuje się rewelacyjnie :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.