wtorek, 2 października 2012

moodboard - october 2012

Witam w październiku!:)

Zgodnie z planem przybywam z moodboardem.

Różni się niewiele od poprzedniego, choć wydaje mi się odrobinę mniej optymistyczny. Wszystko przez niezbyt uprzejmy, a wręcz paskudny pierwszy dzień owego  miesiąca. Miejmy nadzieję, że będzie tylko lepiej. W sumie może to dobrze dostać ostro po pupie na wejściu i potem nauczeni przykładem ostrożniej kroczyć przez życie. No sama nie wiem...

Co w tym miesiącu? No mamy standardowo niebo... zdjęcie zrobiłam sama (brawa), jestem tak z siebie dumna, że musiałam je tu zamieścić.:) Następne na co chciałam zwrócić uwagę to gif z serii "keep calm...". Nie muszę tego komentować.:) Mówi sam za siebie. Nie cierpię hipokryzji i zakłamania. Zwierzątka - piesek z wycieczki i konik, bo wróciłam do jazdy konnej.:) Mogę wrzucić kilka zdjęć z pierwszej od dwóch lat jazdy.:) Kolory... ptaki... ciepło... pan z pacynką.... samochód... deszcz... ciasteczka... i dziwadło...
Z tym powiąże mój październik.:)




Do szybkiego zobaczenia.:)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.