czwartek, 1 listopada 2012

moodboard - november 2012

Witam w listopadzie!

Pierwszy dzień nowego miesiąca zaczął się za moimi oknami dość. . .z przymrużeniem oka. Gdy o 8 rano wychodziłam z domu pięknie świeciło słońce, delikatny wietrzyk,, niestety chłodno. . . Wychodząc z kościoła było już lekkie zachmurzenie. . . Aktualnie - leje. Genialnie. Dobrze, że groby bliskich już odwiedziłam, mogę teraz grzać się w domku i kombinować, jak by tu znów zacząć żyć na blogu.;))

Na początku muszę Was przeprosić za nieobecność tak długą... Powiem krótko: szkoła, szkoła, szkoła, popsuty komputer (a więc aparat w roli chwilowego przenośnika zdjęć z kompa), brak czasu i pomysłów... Kiedy jest zimno za oknem a ja mam gdzieś wyjść to myślę po pierwsze: jak się wyjścia wykręcić, a jak tu nic nie wymyślę to - co ubrać, żeby było ciepło. I tak demotywuję się właśnie do kreatywnego podejścia do mojej szafy.

Ale myślę, że jestem na dobrej drodze do "odrodzenia".;) ewentualnie, idąc za przykładem autorki bloga Alicja w krainie handmade, jeśli nadal będę  miała dylematy przed szafami kipiącymi od ubrań - wyrzucę je prawie wszystkie! Zostawię tylko klasyki. I tyle!  
(ale oby nie musiało do tego dojść, bo chyba tego nie przeżyję XD)

Co na listopad? Jak dla mnie - szalik, gorąca czekolada, ukochana osoba obok, dobra książka, kocyk, czyli prawie jak zima.:D Glany... bo nie lubię jak moje stopy "pływają" po krótkim spacerze. Sweterek... Zmarzluch ze mnie...;) No i kilka innych inspirujących obrazków...;))

Co w planach? Szykuję dla Was 2 projekty DIY.:) I ładuję ankietę na pasku po lewej.;) Może jeszcze jakaś zmiana wizualna wpadnie...;) więcej nie mówię.:*

Do zobaczenia.<3




Jeśli podoba Ci się mój blog, polub go na facebooku (box na pasku obok). :)

2 komentarze:

  1. Świetny masz blog wiesz? Na pewno będę tu częściej zaglądać :D .PS. OBSERWUJEMY ? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. JA CHCĘ WIĘCEJ POSTÓW!
    :*

    zapraszam do mnie nowy post a za niedługo kolejne 2 : D
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/2012/11/red-roses-gold-bracelets.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.