poniedziałek, 12 listopada 2012

mountain sound

Przybywam z bardzo szybkim, zwięzłym, prosty postem.:)

W związku z obchodami w mojej szkole Dnia Odzyskania Niepodległości mieliśmy za zadanie mieć na sobie w piątek ubranie, element w barwach narodowych lub ewentualnie jakiś "rekwizyt" typu flaga.;p Licealiści wywiązali się genialnie i gdy szliśmy pochodem pod pomnik poległych żołnierzy od razu było wiadomo kto z liceum kto z gimnazjum. Wyglądaliśmy obłędnie! Z wymalowanymi twarzami, szalikami, czapami, flagami śmiało ktoś mógłby pomyśleć, że LO szykuje się na mecz! :D
Po symbolicznym uczczeniu pamięci nasi wspaniali nauczyciele zorganizowali nam dość długi konkurs z wiedzy historycznej, który toczył się o wysoką stawkę - wygrana klasa otrzymała piątki z historii, wosu, polskiego i 2 dodatkowe "nie przygotowania" z dowolnie wybranego przedmiotu. Oczywiście 2 i 3 miejsce również otrzymały równie atrakcyjne nagrody choć w mniejszej ilości.;) Mogę z dumą powiedzieć, że moja klasa zajęła 3 miejsce, więc witaj ekstra piątko z historii! :D

Mam dla Was szybki outfit z tego dnia. Myślałam, że uda mi się zrobić więcej i lepszej jakości zdjęcia stroju, ale niestety... złośliwość rzeczy martwych - zdążyłam zrobić dobre ujęcia S. i dla mnie już starczyło nie wiele, tyle żeby pstryknąć parę orientacyjnych zdjęć i padły baterie.  A mądra Julietka nie zabrała drugiego kompletu...
Nie, nie, nic nie mówcie - ukażę się sama...

Nie ma sensu opisywać co skąd, bo nic markowe nie jest.;p Większość wyciągnięta z dna szaf. Glany dostałam w prezencie, koszulę zakosiłam bratu, pasek już dawno mamie a krawat nie mam pojęcia skąd się u mnie wziął.:D







Na dobry nastrój.:) góry - glany idealnie dograne . . .:P



PS. Jeśli podoba Cie się mój blog możesz polubić mnie na facebooku (ramka po lewej) i/lub dodać do obserwowanych.:) Będziesz zawsze na bieżąco.;))

2 komentarze:

  1. do twarzy ci w naszych Poslkich barwach :p

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam od razu cię skojarzyłam z bohaterką jakiejś mangi :)

    ps. dziękuje za odwiedziny i komentarz
    + obserwuje :)

    Pozdrawiam

    Aniela :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.