piątek, 16 listopada 2012

mr know it all

Nie mam zielonego pojęcia skąd ta zależność, ale już drugi raz przymierzam się do "oficjalnej premiery" mojej wyjątkowej spódnicy i po raz drugi po pięknej pogodzie w dniu przygotowań następuje diametralna zmiana w dniu wyjścia. Zmusza mnie ten stan rzeczy do zmiany outfitu i oto jeden ze skutków owej zmiany.:) Prosto, lekko, wygodnie.:)

Jestem po "rajdzie po second handzie" więc liczę, że nowe pomysły same, bez zapraszania, grzecznie pojawią się w głowie. :) Już ich kilka mam. :D

Zdjęcia: S. :)








chusta - Vero Moda
t-shirt - sh/DIY
kardigan - H&M
spódnica, rajstopy - (dobre pytanie...)
buty - lokalny sklep (który ode mnie oberwie jak tylko znajdę paragon...)
kolczyki ćwieki - Cubus
bransoletki - (zbiór od serca :) )






Miłego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.