wtorek, 22 stycznia 2013

emily

Choroba dopadła i mnie, więc z zakatarzonym nosem, ledwo kontaktując, przybywam do Was z bardzo szybkim postem. Gdyby ktoś teraz patrzył na mnie z boku pomyślałby, że jestem jakimś zombie, bądź minimalnie rozgarniętym stworzeniem... Łapę siebie na niezbyt wyględnej minie, lub mało inteligentnym wyrazie twarzy jeśli komuś to pomoże w wyobrażeniu sobie tej sytuacji... XD No jest rzeźnia... Tej nocy czułam się dosłownie jak nietoperz: śpię w dzień, w nocy bez szans, no i echolokacja działa na 100%, to znaczy że słyszę wszystko, ale nie widzę, bo jestem gdzieś pomiędzy snem a rzeczywistością. XD Zaraz wracam do łóżka, ale najpierw dosłownie kilka zdjęć stroju. Nie myślcie, że zostały zrobione teraz, czekają już trochę czasu na swoją kolej.:**





Trzymajcie się ciepło!:)



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

9 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka :) Bardzo modna xd

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi rzeczywiście strasznie, mam nadzieję,że szybko wrócić do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypatruj w lidlu..bo na allegro są drogie..w pasmanterii możesz popytać ..lub w sklepie kaletniczym (szewskim):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja b lubie takie jeansowe kamizelki do koszuli w kratke : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny strój:)
    powrotu do zdrowia życzę;)
    aloleek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog a stylizacje dość przeciętne, nie ma tego efeku "wow!"
    pozdrawiam i życzę bardziej wymyślnych stylizacji ;)
    ps. zalecam także przeglądanie www.lookbook.nu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem typem ekstrawaganckiej blogerki, raczej chodzi mi o pokazywanie swojego stylu.:) mam się w tym dobrze czuć a nie się "przebierać", bo na to zbytnio odwagi nie mam.:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.