piątek, 11 stycznia 2013

i will love you monday

Zgodnie z zapowiedzią - witam w piątkowy wieczór.:)

Paradoksalnie to poniedziałku w tytule. :D

Na miły koniec męczącego, pełnego niesamowitych wrażeń tygodnia pojawiam się z postem.

Kolejna sukienka do której musiałam wewnętrznie dorosnąć... ciekawa jestem ile jeszcze taki sukienek mam w szafach...

Czuje niesamowitą potrzebę zmajstrowania jakiegoś DIY, wizyty w SH, i naprawienia maszyny! ;(
mam cichą nadzieję, że w tym tygodniu będzie mi dane wyskoczyć na małe polowanie..;)) w końcu w piątek, czy nawet w czwartek kończę semestr! Coś mi się należy! :D

Nie będę się rozpisywać, bo to nie potrzebne.;) Mam jeszcze kilka "spraw" do załatwienia w ten jakże piękny, zimny wieczór, więc zostawiam Was ze zdjęciami.:)









Miłego weekendu! ! !





PS. Jeśli podoba Ci się mój blog polub mnie na facebooku (ramka po lewej) lub dodaj do obserwowanych.;)

5 komentarzy:

  1. such a nice outfit *_* your blog looks very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zaczelam ostatnio dorastac do niektorych ubran ^^ az sie zastanawiam jak moglam byc kiedys tak glupia, ze nie chcialam zakladac niektorych xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your boots.*_* Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo chciałam napisać śliczne buty..idelane do chodzenia ..a nie jakieś tam na niebotycznych obcasach xD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.