czwartek, 3 stycznia 2013

Liebster Blog Award

Szczęśliwego Nowego Roku, moi Kochani! ! !
   
 Wszystkiego, wszystkiego co najlepsze! ! !
 :)
Przejdźmy do właściwego posta, bo nie o życzeniach dzisiaj.:P
Hm długie przerwy zwykle się przydają. . .Tak sądzę. . . Mam już wyrzuty sumienia, że tak dużo zaniedbałam, siła wyższa, ale przepraszam.:*

Muszę zdobyć inspirację, bo coś czuję, że moja szafa i ja nie potrafimy się dogadać ostatnimi czasy.
Zbieram się w sobie i coś będę tworzyć.;P

A dzisiaj post wyjątkowy... Dla mnie w sumie każde wejście w nowy rok jest zaskakujące... :) W tym roku - otworzyłam "pulpit nawigacyjny bloggera" i zostałam poinformowana, że panna Klaudia z me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com  nominowała mnie do Liebster Blog Award. Dziękuję uprzejmie.;)) 

Dla zainteresowanych pozwoliłam sobie skopiować zasady z bloga tejże panny, abyście Wy również mogli się zorientować o co kaman;D


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Daje możliwość rozpowszechnienia blogów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym, nie możesz nominować osoby, która cię nominowała) oraz zadajesz im 11 pytań.


Sama musiałam się trochę dowiedzieć, bo pierwszy raz słyszę. Myślę, że fajna sprawa i można by spróbować.:))

Przejdźmy zatem do sedna.:)

Pytania od Klaudii.;)

1.Czemu założyłaś bloga ?
Ponieważ daje on możliwość do wyrażania siebie, jest ciekawą formą zajęcia czasu. Poza tym moim marzeniem jest zainstnienie w świecie mody, a blog wydaje się jedną z dróg, która może mnie doprowadzić.:)


2. Co ci daje posiadanie bloga ?
Świadomość, że mogę podzielić się tym co siedzi mi w głowie z ludźmi, których może choć trochę to interesuje.;) Poczucie, że jestem potrzebna, bo ktoś czeka na post;). Podbudowuje poczucie własnej wartości, pewność siebie, dodaje odwagi.:) Pomaga czasem skonfrontować czy to co w danej chwili wydaje mi się fantastycznym wyborem rzeczywiście nim jest.;) i przy okazji lans ;D hahah taki żarcik;))

3. Ulubiony sport
 jazda konna, siatkówka i tenis.;)

4. Ulubiona pora roku 
 LATO!

5.Jakie jest twoje hobby?
 jazda konna, bujanie w obłokach...;) robienie zdjęć naturze, troszkę handmade (często tylko oglądanie zamiast wykonywania:P)

6.Wolisz pozować czy robić zdjęcia ?
Wolę jak ktoś robi zdjęcia.:) choć nie zawsze.;)) sama wyłącznie naturze, najbardziej niebu.;P
 

7.Lubisz/chciałabyś przerabiać ciuchy(DIY)?
Lubię i chciałabym.:) Planuję.:) wręcz uwielbiam DIY! <3


8.Często chodzisz do SecondHand'u?
często, nie często... różnie, raczej nie często:) chociaż lubię i chodzę kiedy mogę sobie na to pozwolić.;)

9.Co chcesz robić w przyszłości?
temat rzeka... najbardziej chciałabym być pilotem lub asystentem lotów.;) w sferze aspiracji na przyszłość mam jeszcze organizatora imprez (wedding planner lub coś z innej branży) i prawnika, na ścieżce do którego usiłuje się utrzymać.;) 

10.Jakiej muzyki słuchasz?
różnej.:) 

11.Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie? 
ciężkie pytanie... Galop po zielonej polanie w Bieszczadach, podczas wakacji z mamą.:) jak z filmu... słońce, delikatny wietrzyk... ogólnie ten wyjazd w teren konno był cudowny. <3 najpierw atmosfera tajemnicy przy przejeździe przez teren starego lasu, koło starej budowli a potem moja bajka... :)) 
jak ja lubię gadać... no nie mogę!;D 


Blogi które nominuję:




moje pytania:

1. Gdzie szukasz natchnienia do tworzenia postów?
2. Jakie są twoje ulubione blogi?
3. Od jak dawna blogujesz?
4. Możesz "zaszufladkować" swój styl? Jeśli tak to do jakich się zalicza? np.rockowy, romantyczny itp..
5. 5 rzeczy które zabrałabyś na bezludną wyspę...
6. Styl, który podoba ci się najbardziej?
7. Co sądzisz o punkach?
8. Ubiór osoby którą poznajesz ma znaczenie dla ciebie czy nie kierujesz się wzrokiem?
9. Kto jest dla ciebie wzorem, autorytetem?
10. Układasz noworoczne postanowienia?

11. Jak oceniasz miniony rok?  

  


Mam nadzieję, że ta zabawa zostanie potraktowana jak zabawa nie jak spam.:P

W przygotowaniu dwa stylizacyjne posty.
Do zobaczenia :**

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominowanie ;) Chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :-D
    już odpowiedziałam na pytania :-)
    szkoda, że nie mogę Ciebie nominować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, : )
    Nominowałam Cię do 'Liebster Blog Award', zasady i pytania, na które należy odpowiedzieć znajdziesz u Mnie na blogu w poście 'Liebster Blog Award.' .

    Paulina .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że pomogłam w fajnym rozpoczęciu nowego roku ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację ..naprawdę mi miło :)..nie obiecuje ale postaram się zrobić post :)

    Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku !:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.