piątek, 18 stycznia 2013

Marilyn Monroe

a Was zaskoczę! ;D Myśleliście pewnie że będzie coś o Marilyn albo w stylu jej epoki hmm? no, może troszkę... ;)


W roli głównej przedstawiam nowy nabytek..;) Śliczne wdzianko jest jedynym moim zakupem z wielkiej wyprzedaży, ale za to jakim zadowalającym. Jestem w niebo wzięta po prostu! ;))

Muszę się przyznać, że do chwili rozpoczęcia pisania tego posta nie miałam pojęcia jaką nazwą określić owe wdzianko. :D Aż tu przyszedł mi do głowy żakiet... sprawdziłam u wujka Google i okazało się że trafiłam.;D Zawsze żakiet kojarzył mi się ze spódnicą, w sensie że jest to wersja marynarki ale do spódnicy.. czy coś takiego... W każdym razie pierwsze skojarzenie do żakietu - spódnica. A tu nagle taka niespodzianka... :D W zasadzie nawet nie wiem, dlaczego myślałam w tym kierunku... Cóż człowiek całe życie się czegoś uczy.;) 








żakiet - Vero Moda 
koszula - House
spodnie - H&M
broszka - pamiątka rodzinna
buty - Deichmann




Stałam się bardzo krytyczna w wyborze zdjęć... Czuję trochę niedosyt i chętnie bym coś tu jeszcze wrzuciła, ale z całej serii nic nie mogę wybrać... I tak przed ostatecznym zapisem dorzuciłam jeszcze z 3 bo coś ich mało było.;p

Cóż, a więc to tyle.

<3


Na miły koniec dnia - tytułowy kawałek;)



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

5 komentarzy:

  1. chyba każda z nas ma manię pt. "a może ta fota, a może jeszcze 10 innych, żeby wszystko było dobrze widać" :P Góra ładna, no i oczywiście workery, które trafiają idealnie w me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo stylofo !!
    Julka wracaj już <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.