piątek, 4 stycznia 2013

trying not to love you

Hello!  !  !

Pierwszy post stylizacyjny w nowym roku, cóż za wyróżnienie dla mojej  sukienki, która wreszcie doczekała się wyjścia z szafy i dla mojej mamy, która miała niezły ubaw ze mnie i wczuła się w rolę fotopstrykacza.;D














Oprócz nowin wspomnianych wyżej muszę zaznaczyć, że zdjęcia były robione telefonem.;) Dokładniej Samsungiem Galaxy S II, który myślę, że w kwestii aparatu sprawdza się fantastycznie.:) Proszę wziąć pod uwagę, że wyżej pokazane były robione wieczorem, przy sztucznym świetle więc mogą trochę "szumieć".;) Jestem megazadowolona ze zdjęć przez niego robionych, jeśli ktoś poszukuje dobrego modelu z dobrym aparatem to polecam.;)



Miłego weekendu! ! ! :)



Ps. W niedzielę miją dwa lata bloga! :D

6 komentarzy:

  1. piękna sukienka, świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeetne kolczyki! :)
    miłego tygodnia życzę :*

    zapraszam również do mnie na http://www.klaudia-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam do Ciebie, ponieważ zobaczyłam tę słodką wisienkę w obserwujących na innym blogu - a jak widzę wisienki to nie mogę sie oprzeć i muszę sprawdzić co się za nimi kryje ;)
    Wiśnia pozdrawia Wiśnię :)

    Ps. Śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sukienka
    gratulacje z okazji 2 lat prowadzenia bloga
    sledze :) zapraszam do mnie :)
    Aga
    http://agawloch.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.