wtorek, 5 lutego 2013

KONKURS! ! !



Hej Kochani!

Mam dla Was cudowną wiadomość! Udało mi się nawiązać kontakt z pewną firmą, którą bardzo możliwe, że znacie.:) Renee :)

W związku z tym sklep Renee zaproponował konkurs dla Was.:)

Zasady krótkie, zwięzłe i na temat.:)


Konkurs trwa od teraz, czyli 5 lutego
nie krócej niż 14 dni, więc powiedzmy, 
że niech sobie potrwa do końca moich ferii, czyli do 23 lutego.:)

Do wygrania oczywiście buty! :)) Więc zapraszam serdecznie do konkursu! :)

Jedyne co musicie to polubić stronę renee.pl na facebooku:



Polubić moją stronę na facebooku;) :

 Voice...

I KONIECZNIE UDOSTĘPNIĆ KONKURS NA SWOJEJ TABLICY! ! ! 

Mało a może uda się akurat Tobie wygrać fajną parę.;))

ZAPRASZAM SERDECZNIE!  !  !

Pozdrawiam gorąco, 
Miss Juliette

16 komentarzy:

  1. dasz link do tego konkursu bo znaleźć nie mogę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że chyba trzeba udostępnić ten post albo ten wrzucony przeze mnie na fanpage :)(nie mam doświadczenia, ale intuicja mi tak podpowiada:) )

      Usuń
  2. ZROBIONE <3 / Patka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra, już zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć ......jestem pierwszy raz an twoim blogu i podoba mi się
    widziałam poprzednia notkę i jest też ciekawa ...zaobserwowałam bo jestem ciekawa jaka notki będą następne
    najbardzije podoba mi sie wystrój bloga i zdjęcia !!!!! sa światne <3


    +++++ a moze zobaczysz jak jest u mnie?
    Mam konkurs, wystarczy że dodasz komentarz !!!! a mozesz wygrac moja ulubioną książkę ;)


    DEMORDIE.blogspot.com/2013/02/konkurs.html
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie , że robisz konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak w ogóle to komentarz "już" był mój, nie wiedziałam, że nie wyszło imię :D / Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  9. great blog! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  10. ejj, ktory post nalezy udostepnic?? bo masz dwa z konkursem, ten bardziej z napisem Renee czy ten z postem, w który piszesz o konkursie?? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z fanpage'u na facebooku albo ten tutaj z bloga;) nie określili dokładnie

      Usuń
  11. udostępnione na fb jako CurlyFashion :-) kamila.yk5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it when folκѕ get togеther
    anԁ shaгe thoughtѕ. Great blоg, сοntіnue the
    gοοԁ work!

    My webpagе: sachngonngu.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.