poniedziałek, 4 lutego 2013

Lalalove

Hello :-)


Urocza jest ta piosenka, naprawdę mnie urzekła.

Luty zaczynam stylizacją jeszcze ze stycznia, jak można wnioskować po kolorze adresu. Staram się jakoś ujednolicić moje działania w kierunku blogowania, właśnie takimi drobnymi kroczkami.;)

Piękny początek tygodnia, ostatni tydzień przed feriami, pierwszy tydzień "po chorobie". Tak naprawdę to cały czas mnie trzyma, ale musiałam się już do szkoły wybrać...:)













Pomysł na prosty i szybki DIY. Kolejne oczko poszło w Waszych ulubionych rajstopach? Zamiast walczyć z nimi lakierem do paznokci proponuję dać im nowe życie zgodnie z ich "zachcianką".;) Tak zrobiłam z moimi.:) Wystarczą nożyczki i trochę wyobraźni.:) Latem wprowadzą nutę grunge'u w stylizacje, a w chłodniejsze dni możecie założyć im "tło" w postaci kolorowej pary.:) Odrobina pazura jeszcze nikomu nie zaszkodziła.:)

I na koniec jeszcze mała niespodzianka.:) Na "sesję" z mamą wpadł jeszcze mój braciszek.;-))
ps. czekam jak mu się znudzi ta koszulka. :-P Dacie wiarę, przerósł mnie a jest 3 LATA MŁODSZY!


Trzymajcie się ciepło :*


 
 
 
PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;* 

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z rajstopami i całkiem fajnie wyglada. Przy pierwszym lepszym oczku spróbuje tez zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mi wpadla w ucho ta piosenka, taka slodka jest ; p Co do stylizacji - b fajny pomysl na podlozenie kolorowych rajstop!! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. haha mój brat jest odemnie o 7 lat młodszy a skubany przerósł mnie już o 1 i 1/2 głowy xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.