piątek, 1 lutego 2013

moodboard - february 2013


Witam w lutym;)

Koniec stycznia przyniósł mi ogrom chęci, motywacji, inspiracji do pracy. Na prawdę, ogrom. Chodzę po ścianach, ale do szafy nie zajrzę. Jak to ja oczywiście. Nie robię tego celowo, bo usiłuję utrzymać jako taki porządek w pokoju... a otwarcie którejkolwiek z szaf wiąże się z efektem tornada.:D I wcale nie dramatyzuję. Szukam sobie wymówek typu: musisz najpierw naprawić maszynę, najpierw kup to tamto i te inne... Tak mi czas mija a ręce mi chcą eksplodować! Z tą maszyną to faktycznie... ale na nią mogę liczyć dopiero w ferie, więc do tego czasu żyję marzeniami... To uszyję, tamto uszyję... to znaczy będę próbować.XD

Luty... miesiąc moich ferii! Przyznam się, że mam ambitne plany na te ferie, a co z nich wyjdzie to czas pokaże...

Dobra dosyć lania wody.:))



zdjęcia z serwisów stylowi.pl , love.it , tumblr.com i jedno ogółem z netu.:P

Do zobaczenia w następnych postach. <3
Wasza Miss Juliette

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.