poniedziałek, 11 lutego 2013

questionnaire



Witam serdecznie:*

Dziś mam oficjalnie pierwszy wolny dzień. Nowy tydzień przeważnie oznacza nowe wyzwania pomysły i tym podobne nowości.

U mnie poprzedni tydzień zakończył się przewspaniale! Rano do kościółka, udało mi się zrzucić pewne brzemie z barków dzięki wiadomemu sakramentowi. Potem udało mi się po pierwsze nie marznąć długo na przystanku, a po wyjściu z autobusu zostać pod sam dom podwiezioną, a było dość zimno więc uprzejmy sąsiad na wagę złota.:) Odwiedziłam dziadków na parterze, kawka, faworki i moje zwierzaki szalejące po mieszkaniu to to co w idealnej niedzieli lubię najbardziej.;) Nie jechałam na oazę, o czym wiedziała moja mama, ale kiedy spojrzałam na zegarek była taka godzina, że wróciłam do domu prawie tak jakbym wracała z "górki".;D W końcu dotarłam w swoją część domu. Ale długo w niej nie zabawiłam.;) Już dzień wcześniej knułyśmy z mamą niecny plan.:)) Wizyta w lumpku uwieńczyła mój dzień, niczym bita śmietana deser.;D Wisienką na deserze okazała się nasza kolacja w postaci pizzy.;))

Jeden dzień, pełen wrażeń, a mini relacja zdjęciowa z niego w zbliżającym się poście z moimi wczorajszymi zdobyczami.;) Jestem tak niesamowicie zadowolona, że mogłabym chodzić po ścianach, poważnie! ;D

 Rzeczy się suszą, ale ja postanowiłam skorzystać z okazji i rzucić wam małą ankietkę i szybki post, troszkę w końcu opisowy, bo zauważyłam, że mało piszę ostatnio.;)

Ankieta. Tradycyjnie na pasku po stronie lewej.;)

Jak wiecie w moim pokoju stoi manekin, odziedziczony po prababci, również Julii. Moja babcia ma cichą nadzieję, że odziedziczyłam też talent do szycia (ostatnio się ze mną tą refleksją podzieliła;) ) i chętnie mnie do maszyny usadza.;) Tak szczerze to też mam taką nadzieję, ale wiem że nie sam talent - trzeba się po prostu nauczyć i tyle.;)

Ale ja nie o tym! (jejku za bardzo lubię gadać...)
Manekin. Stoi. Służy mi za wieszak, lubię czasem na niego popatrzeć, czasem przebrać, może nawet z nim zatańczyć. (żart. XD) Pewnego razu wpadłam na pomysł, że nie będę się przebierać w zdobycz z sh, żeby zrobić Wam zdjęcie, tylko ubiorę manekin. Po tych zdjęciach sukienka została na nim, dorzuciłam moją ukochaną kamizelkę, szalik (czyli część standardowego ubioru manekina) i tak chyba dwa dni spędził, a ja cieszyłam oko. Wczoraj ściągnęłam z niego sukienkę
a wrzuciłam spódnicę, znowu cieszę oko. I w tym momencie dopadł mnie pomysł. A może by tak... A może oprócz normalnych zdjęć stylizacji, gdzie kombinuję jak by tu stanąć, żeby nie wyjść jak Kulfon, zacząć robić stylizacje
na manekinie...? Co jakiś czas będą się pojawiały takie posty? Oszczędność czasu a to jeden z najważniejszych czynników
w pisaniu bloga, egzystowaniu w świecie realnym i w swoim świecie.;))

I tu pojawia się pytanie do ankiety.

Co powiesz na posty ze stylizacjami na manekinie?
Jestem ZA/ Jestem na NIE. 

Na Twoją/Wasze odpowiedzi czekam do 18 lutego do godziny 10.:)  Ankietę wrzuciłam o 10, więc jest dokładnie 168 godzin na odpowiedź, a 166 na zastanowienie.:)


EDIT: Ja i tak jestem nastawiona na robienie takich postów, więc spodziewajcie się ich.;) Ale chciałam mimo wszystko poznać Wasze zdanie.:)




Tak poza tematem... Szukając jakiś ładnych zdjęć, żeby ten post nie był samą zbitką liter, posiłkowałam się tumblr.com. Wiecie co mnie urzekło..? Wpisując "mannequin" nie spodziewałam się że 3/4 strony zajmie Justin Bieber, który jak później wywnioskowałam, całuje się z manekinem... A jednak... Nic do gościa nie mam, nawet lubię jedną piosenkę, jego stylówkę, ale bez przesady.:D Na szczęście coś ładnego byłam w stanie znaleźć, co by Wam i sobie urozmaicić.:)















Na koniec - przypominam o KONKURSIE! :)


Do szybkiego zobaczenia! :))

M.J.



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;* 

8 komentarzy:

  1. pierwsze zdjecie znam juz od b dlugiego czasu i b je lubie, duzy plus u mnie, haha!! : ) mam nadzieje, ze szybko pokazesz zdobycze z sh, bo ostatnie byly swietne ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka motyl mnie zabiła *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! I really like your blog, so I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, gratuluję :)
    Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na pewnego niezwykłego bloga, który odmienił moje życie. Ta cała strona to tak naprawdę pewnego rodzaju akcja, fajnie jeśli się w nią aktywnie włączysz lub przynajmniej wspomożesz - obserwując. Przeczytaj ten post, a na pewno nie pożałujesz (a nawet będziesz pod wielkim wrażeniem jak ja):
    http://f-me-i-am-famous.blogspot.com/2013/01/some-things-cost-more-than-you-realise.html
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą"

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście wolę stylizacje na kimś, nie na manekinie :) Ale to tylko moje zdanie. Oczywiście jak pokażesz coś, co nas wszystkie zwali z nóg mogę zmienić zdanie ;) I taką mam nadzieję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.