poniedziałek, 18 lutego 2013

results and some considerations

Hello:*

Dzisiaj o 10 zamknęłam ankietę. Mało osób z  niej skorzystało, ale to nic.:) Ankieta była taką szybką kontrolką. Wynik - widać na obrazku. 6:2. Manekin jednak dostanie swoje 5 minut, ale nie martwcie się mam pomysł jak załagodzić obawy tych dwóch głosów.;)
Mam pomysł, żeby na manekinie pokazywać Wam stylizacje raz takie tylko na szybko, co mi do głowy wpadnie ( jak na przykład ta która teraz go zdobi). Ale nie tylko. Może uda się zrobić coś w stylu głosowania. Wiecie o czym mówię.;)  Dwie propozycje, najlepsza zostanie nagrodzona sesją.;) Myślę, że nie najgorszy pomysł, ale zostawiam sobie rezerwę, na wszelki wypadek.:)



Co w kwestii przemyśleń... Przyznam się Wam, że mam w głowie mętlik. Jak wiecie udało mi się nawiązać kontakt z Renee.pl . Ha kontakt... Napisali raz, na maila z moją odpowiedzią odpisać nie raczyli, a konkurs oficjalnie się kręci. Bardzo Was przepraszam, jeśli nic nie wyjdzie. Pierwszy raz organizuję tutaj coś takiego i bez bicia się przyznaję, nie mam pojęcia co i jak.  Nie wiem jak chcą konkurs rozstrzygnąć, nie wiem czy wszystko dobrze podałam. A najlepsze, że uprzejmi Państwo nie dają znaku życia! Grr! Jestem wściekła! Dlatego już teraz Was przepraszam. Nie miejcie do mnie żalu. Nie wiele mogę zrobić.:(
 Nie możemy tracić nadziei.:) Konkurs trwa do soboty.
Jak tylko się odezwą dam Wam znać.;*

Jeszcze raz przepraszam i liczę na happy end.

Wasza zdenerwowana i pełna niepewności 
Miss Juliette

2 komentarze:

  1. To nic , że mało osób ważne że ktoś jednak zagłosował ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj pierwsze wejście na tw bloga i punkt.........bo bardoz mi sie podoba :*
    ~~obserwuję i licze na to samo? :DD~~

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.