czwartek, 28 lutego 2013

THRIFT SHOP

Cześć! :)

Witam Was ponownie, niestety wyłącznie nie chwilę... Mam taki nawał pracy w tym tygodniu, że szybko wrzucam zdjęcia, nawet bez oznaczania ich tytułem bloga, bo na prawdę są piękne takie jakie są.:) Mam nadzieję, że ustawa o ochronie praw autorskich jest Wam znana i nikt nie będzie miał życzenia "pożyczać" sobie mich zdjęć. Jeśli taki się znajdzie to niech najpierw mi maila napisze.;)

Ostatni dzień lutego... Wiele się dzieje. Ostatni tydzień lutego również bardzo burzliwy. Można by nawet powiedzieć, że ten tydzień wywraca moje życie do góry nogami. Dobrze mówię wywraca a nie "wywrócił". Robi to codziennie. Ale żyć trzeba dalej.;) Dzisiaj papież abdykuje. Dzisiaj dwa testy. Dzisiaj szybki zwrot kartkówki z której liczyłam na 1 a dostałam magiczne 3... No dzień pełen niespodzianek. Zaprosiłam brata na szybki obiad w kebabie po lekcjach, to zapytał czy ktoś mnie czasem nie pobił... :D Kochany... ;)

Całe szczęście już koniec tego tygodnia. Przyszły będzie myślę, że łatwiejszy, bo mam rekolekcje w szkole. Śpiewam w scholi! :D No nie możliwość. ;D "dokąd zmierza ten  świat"...;)

Tyle z mojego życia. Zostawiam dla Was przepiękne zdjęcia. Z ferii. Z sesji z Darią. <3 Dziękuję ci serdecznie.:) Daria również dodała im do atrakcyjności przez m.in. kontrast, ale retuszu mi chyba jako takiego nie trzeba...;))

Piękne zdjęcia, piękna sceneria, ale żal, że zima nas opuszcza... hmm i ja to mówię...? nie mogę w to uwierzyć! XD

Ahh byłabym zapomniałam. Renee.pl nadal milczą, tak więc jeszcze (już tysiąc pierwszy) raz przepraszam. Mam nadzieję, że taka klapa się nie powtórzy. Daję im jeszcze szansę, ale zbyt dużej nadziei sobie nie robię.











cap - KappAhl
blouse - second hand
shorts - second hand DIY
leggins - ??
socks and shoes - mum's wardrobe ;)



Moodboard na marzec pojawi się mam nadzieję w weekend lub dzień dwa po nim, także wypatrujcie.;)


trzymajcie się i nie dajcie zwariować! :)

Miss Juliette



 
 Ostatnio to jedna z moich ulubionych piosenek.;) świetnie pasuje do tego outfitu. ;))

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia , jeszcze zima chyba u ciebie ;d Jaki masz obiektyw?
    Zapraszam na mojego bloga , potrzebuję Twojej porady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetną bluzkę upolowałaś-zazdrość <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, great blog! Love your style!
    Maybe you want to follow each other? Let me know! I would love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. These photos are amazing, they are so clear! Love the polka-dot jumper too, so cute!

    E x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest genialna, ale dół stroju w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.