wtorek, 19 lutego 2013

troublemaker


Witam...;)

Tydzień rozpoczął mi się dosyć w kratkę... Jak już pisałam wczoraj, jest dziwna sytuacja z tym konkursem. Ale poniedziałek miał też swoje dobre strony.;) Jedną z nich było spotkanie z moim przyjacielem Adrianem. Zgodził się na końcu naszego spotkania wspomóc mnie zdjęciami, co jest kolejną pozytywną stroną.;)

Dzisiaj, miałam mieć rano badania... Miałam. Przyjechałam do szpitala godzinę wcześniej, bo nie bardzo wiedziałyśmy gdzie jechać... Przesiedziałyśmy pół godziny w poczekalni po czym okazało się, że sprzęt ma awarię i muszę się umawiać na inny termin... Tylko dlatego nie spałam prawie do 1 nad ranem, wstałam o 6 i tyle się stresowałam... ehh no trudno.
W drodze powrotnej wstąpiłyśmy z mamą na jakieś mini zakupy na obiad, zaopatrzyłam się w nowy INSTYLE i "Dobre rady". Ból zaleczony do końca przez moje ulubione ciastka.;)) Z racji że pięknie prószy śnieg, a ja nie mam nic szczególnego do roboty, zdecydowałam się na powrót do łóżka. Poczytam jeszcze coś i zrelaksuje się, po tylu wrażeniach.;)


Zdjęcia z poniedziałkowego popołudnia.:)






To moje ulubione ze zdjęć poniedziałkowych.;) Z Adrianem w zegarze? kole?... Czy to ważne? :D

Jak Wy reagujecie na lekarzy, badania, szpitale? Przyznaję się bez bicia, że strasznie boje się dentysty i pobierania krwi.;D  


Całuję i ściskam mocno,
Miss Juliette


 

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;* 

5 komentarzy:

  1. Świetny blog <3
    Ja się strasznie boje lekarzy jak mama mi mówi,że mamy iść na jakieś badania dostaje tak zwanej białej gorączki .
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą piosenkę!!!!!!!!1


    a no i dzięki za komentarzyk
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej boję się dentysty i borowania :-(
    bardzo fajny pościk :-)
    miłego niestety ostatniego tygodnia :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurteczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna codzienna stylizacja.
    Ja dentyste, co dziwne, nawet lubie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.