sobota, 23 marca 2013

irish celebration

Hello :*

Tytuł posta paradoksalny do mojego nastroju. Nowa pora roku, a jej pierwszych dni nie można zaliczyć do udanych... Nowy początek mnie czekał widocznie... Ale nie jestem tu, żeby się nad sobą użalać. Mam dla Was dziś outfit z dawna i nie wiem jak może on się powiązać z tytułem posta, ale trudno.
W sumie to trochę mi się kojarzy... Wyobraźnia działa...;)

Chciałam dziś pokazać Wam całkiem fajny kawałek od gościa, którego poznałam dzięki kawałkowi Thrift shop. Zdobył nim moje uszy i serce, więc postanowiłam zagłębić się trochę bardziej w jego twórczość. Oto co znalazłam. Myślę, że fajnie wpada w ucho.
Ciekawy człowiek, naprawdę. I coś tak myślę, że pojawi się on w nadchodzącym moodboardzie.
W nawiązaniu do klipu (biel, rudy, zielony? lubie to!) i stylu tego gościa, bo jego lubię tym bardziej.:) Mimo że Macklemore jest Amerykaninem, bardzo pasował mi do Irlandczyka. Cwany, zmylił mnie typem urody.:D

Po tym teledysku oświeciło mnie, czemu Irlandczycy tak się z Polakami lubią.;)

Strój z luźniejszego dnia w szkole. Luźniejszy, bo przeważnie do szkoły chodzę z plecakiem. Zdjęcia zrobiła moja nieoceniona Judith. <3







cardigan - sh
top - H&M
trousers - sh & handmade
shoes - mum's and mine wardrobe <3
bag - H&M
bracelet, watch - gift




Jeśli macie jakiś pomysł na temat posta czekam na wiadomości od Was! Lub może macie jakieś pytania to śmiało.:*  Mail (adres tam gdzie zawsze), facebook lub komentarz.
Formspring usunęłam, gdyż podobno zawieszają imprezę.

Do zobaczenia.:*
Miss J.



Na koniec wspomniana piosenka. Enjoy! <3


PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

6 komentarzy:

  1. No niestety pogoda jest fatalna ;< Ładne zdjęcia :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam dokladnie takiego kardiganu, nawet kolor sie zgadza xdd 5zdjecie jest b ladne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna torba :) W wolnej chwili zapraszam :) ourloveourpassion.blogspot.com
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek :)
    Obserwujemy i liczymy na rewanż.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć taką frędzlową torbę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.