piątek, 29 marca 2013

lets mix again

like we did last summer. . ."
Umiejętność przekręcania tekstów piosenek to coś co łączy ludzkość na całym świecie - gwarantuję Wam.

Witam serdecznie !

Moi kochani, dziś post dość spontanicznie... Jutro pewnie pożyczę Wam ciepłego Lanego Poniedziałku, a poniedziałek czy wtorek "zaskoczę" Was moodboardem. No ale czy musiałam to mówić? No nie.;P

Śniadanko zjedzone, w towarzystwie mojego YTfavourite, czyli MacBarbie07, czyli pozytywny nastrój zapewniony i aż chce się chodzić po ścianach! :) Polecam, jeśli lubicie świrów wcielonych, ciekawe osoby i radość zewsząd płynącą. :) Sprawdźcie to! ;D

Wybaczcie, czeka mnie jeszcze sprzątanie i chyba się nakręcam, więc wszelkie głupoty dozwolone.;P

Zainspirowana wyżej wymienioną, chciałam zrobić jakiś post z outfitami typu na święta czy na wiosnę, ale chyba skończy się na inspiracjach do wiosennych outfitów i to planuję jakoś już w kwietniu.:) Chyba pomysł dobry....

Mam dla Was mix inspiracji i zdjęć z mojego życia, myślałam jeszcze o muzyce czy właśnie filmikach, ale...nie. ;P Może przy okazji innego postu z inspiracjami. Chcecie? ;))

Wiem, wiem, nie dodaję stylizacji ostatnio, ale przyznaję się bez bicia - nie mam ani nazbyt ciekawych pomysłów, ani czasu. W szkole chyba mają plan zrobić z nas cyborgi uczące się dzień i noc, i jeszcze na przedmioty, których nigdy w życiu już nie spotkają...  Ale trzeba żyć dalej. Więc jak znajdę czas i wenę odpowiednią to pokaże się.;*

I pytania na koniec pisania: Jak spędzacie Wielkanoc? U Was też tyle śniegu? Jest coś o czym chcielibyście poczytać tutaj? (pomysł na post:P)

Aaa i mam nowość - odwiedziłam fryzjera. Mam delikatne ombre, robione nie tak jak widzimy często w necie, tylko za pomocą refleksów. Na zdjęciu chyba nie widać zbytnio, ale jak spinam włosy do góry to widać, że mam rozjaśniane doły.:P Odpowiednie światło i wszystko zobaczycie.;P Co ja się będę tłumaczyć, jak uda mi sie wybrać na jakąś sesję to sami się przekonacie.:P

Ostatni czas wniósł w moje życie kilka zmian, mniej lub bardziej odczuwanych, ale rozwodzić się tu nad tym nie będę. Dziękuję Wszystkim, którzy byli ze mną w tym czasie.:*


DOBRA! Koniec pisania. Czas oddać głos widokom. <3





Hahaha chwila wolnego na Rekolekcjach i oto co się dzieje. Magda <3


No dokładnie! Poniżej dokumentacja... XD





Z Judytką na przerwie w szkole. Trzeba jakoś zlikwidować stres... XD



 Prezent od renee.pl . Wspominałam Wam już, że dostałam moją "nagrodę" za zorganizowanie konkursu. Oto i ona. <3
Pewnego dnia, również w szkole... Julia zdecydowała się przymierzyć okulary koleżanki Kamili. I oto jak w nich wygląda. Do tego mój nowy miętowy sweterek i "dzień dobry, hipsterze!". Do tego pobawiłam się na programie i wyglądam... no nie wiem jak. Wyraz twarz - zawias. ;D



Sterta książek. Miało być artystyczne zdjęcie. Pierwsze trzy od góry to moje lektury do szkoły. Wyjątkowo szczupłe, bo ostatnio same spasione miałam. Potem dwie dla przyjemności, które zaczęłam czytać i nie skończyłam, dwie przydatne do szkoły, i dwie znowu spasione - Brown to przykład dzięki któremu już nigdy nie kupię książki ilustrowanej (nie mogę się skupić!), a Folletta zaczęłam czytać hoho czasu temu na wakacjach, wciągnęła mnie, a potem zniknęła z mojego życia i teraz ją odzyskałam i zamierzam kiedyś skończyć! Hmm odnajduję tu pewne uniwersalne prawdy, lub jak kto woli, zależności... <filozof>



 Ha! Ja z moim Frankiem! Przeważnie jest bardziej skory do współpracy, ale byłam u babci i bardziej był nią zainteresowany.XD


Mój kalendarz przybiurkowy. Nie uzupełniony dokładnie...parę rzeczy chyba nie wpisałam... teraz dopiero to widze... XD

Kilka ładnych obrazków z sieci, bo tak. 


Oooo! A to ja! Ja w szkole, dzień po fryzjerze. Znów pobawiłam sie photoscape. Ale efekt spoko.:)



Inspirujące pierwsze, motywuje mnie do trzymania się w ryzach. Drugie - moje marzenie. <3 
Wymyśliłam sobie, że, żeby spełnić to marzenie, mogę zdawać dodatkowo na Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej, ale niestety... Po pierwsze wiązałoby się to z przeprowadzką, a niezbyt mi się to widzi, bo kocham moją okolicę. Po drugie - musiałabym zdawać na maturze fizykę... A to moja mocna strona nie jest... :( Cóż... Nawet inne ścisłe przedmioty nie są zbytnio w sile u mnie. Chociaż z matematyki idzie nieźle. ;D 
Pozostaje mi jeszcze wyjście pierwsze, do którego drogą właśnie idę. Najpierw Prawo na Uniwersytecie Śląskim - będę wtedy na miejscu przyjemniej, bez przeprowadzek - a potem licencja pilota, bo o pilotowanie mi chodzi najbardziej.;) I wtedy też będzie dobrze. :D A ominę mam nadzieje nudne kilka lat nauki o silnikach. :D Ha jest entuzjazm z powrotem! :D

Pamiętajcie o marzeniach! Słyszeliście na pewno o Honey. Wzór do naśladownia! ;D 
Miałam nie pisać tylko wrzucić zdjęcia. Ah no nic. :D Zwykle mało pisze, a dużo gadam, ale i tak na YT się chyba nie pojawię.;D Trzeba od czasu do czasu Wam coś więcej napisać a nie tylko zdjęcia.;D 

Zimo, wiem, że to trudne, ja też będę tęsknić, ale w grudniu znów się spotkamy, nie przedłużaj tego. Im szybciej pójdziesz tym będzie łatwiej wracać, ludzie będą mieli dość 40 stopni w październiku i znowu przywitają cie radośnie. No... Naprawdę, tak będzie lepiej. Wrócisz jeszcze, nie martw sie. Nie zapomnimy o tobie.

Jeśli macie czas i ochotę odpiszcie w komentarzach na pytania "z góry".:D

I tymi miłymi akcentami się żegnam, 
do zobaczenia jutro! 

Hugs and kisses
Yours  M.Juliette


PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

4 komentarze:

  1. ladnie Ci b w takich wlosach : ) a zmiany czasem sa potrzebne i najczesciej wychodza na lepsze : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez obserwuje :) Sliczne butki <3
    ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo długi post, ale właśnie na taki czekałam ;-)
    a ja to podsumuję tak :
    święta - w tym roku nie miałam, aż takich świąt bo w niedziele miałam wesele i teraz leże z grypskiem z łóżeczku ;-)
    fryzura - fajna ;-) delikatnie i z klasą..
    a fotkę numer dwa powieszę sobie na ścianie
    buty bardzo wiosenne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia!! haha z tą dietą to mam identycznie... co chwilę coś jem!!
    może obserwujemy?
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.