poniedziałek, 4 marca 2013

moodboard - march

Witam w marcu!:)

Ahh w mojej miejscowości, w moim mieście również, czuć wiosnę już od soboty! :) Jest poniedziałek i zapowiada się coraz lepiej...;)

Co na marzec...
Kolory, intensywne i pastele (chociaż te to rzadko w moim przypadku).
Trampki, których założenia nie mogę się doczekać.
Zwierzęta, którym udziela się ludzka psychoza związana z nadejściem ciepłych dni.
Natura, standardowo, kwiaty, świeżość i blask słońca z rana zamiast ciemności o 7 rano.
Nadchodzące wraz z marcem święta...:)

To wszystko nastraja tak pozytywnie, że aż żyć się chce! :) Tchnie to we mnie taką siłę, optymizm, że mam ochotę wyjść z domu nawet jeśli tylko i wyłącznie do szkoły.;)





W przygotowaniu dwa posty.:) Stylizacja i kolejne zdobycze powiększające moją szafę, tym razem nie tylko sh.;)
Niedługo również tradycyjnie zmiany "scenografii" na blogu.;) Ale z tym poczekam jeszcze.:)


Trzymajcie się ciepło!
Miss Juliette


PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

  1. mam nadzieje, ze Twoje dzielo nas ochroni przed zapowiadanym sniegiem w weekend!!

    P.S. zrobilas mi ochote na swieta : )

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ! Trampki ! Do tego pastelowa koszula i jeansowe spodenki, a może jakieś ombre? ;) Niech wiosna nastanie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.