czwartek, 21 marca 2013

wyniki! wreszcie..

Witam w tym jakże pięknym, pierwszym dniu wiosny! :)

Postanowiłam dzisiaj, korzystając z dnia wolnego, wytypować zwyciężczynię konkursu organizowanego z renee.pl

Moja nagroda już przyszła, czas, żeby któraś z dziewczyn, które czynnie włączyły się do zabawy, otrzymała swoją.:)

Od razy mówię. Pierwszy raz robiłam konkurs. Następny i każdy kolejny będzie lepszy.:) Już mniej więcej wiem co i jak, więc bardziej to ogarnę, obiecuję.:) Początki zawsze są trudne.:) Także już teraz zachęcam, żeby aktywnie uczestniczyć w życiu bloga.;)

Dostałam pod postami tylko 4 maile, więc mimo poszukiwań internetowej maszyny losującej skorzystałam ze starego sprawdzonego sposobu.:)



Los wybrała moja mama, żeby mnie nie kusiło nic i żeby pozbyć się ewentualnego poczucia winy. żarcik taki.;))

Gratuluję serdecznie! ! ! :)

Pokładam duże nadzieje, że następne konkursy będą bardziej rozwinięte pod względem ilości zaangażowanych osób.;) Dużo zamieszania i brak doświadczenia mogą nieźle utrudnić sprawę, ale pierwsze  koty za płoty.:) 

Dziękuję wszystkim, którzy się zaangażowali i zapraszam do udziału w kolejnych konkursach (które mam nadzieję będą). :)

Niedługo post z outfitem. 
Do zobaczenia.:**

Miss J.

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

1 komentarz:

  1. Oo gratuluję dziewczynom wygranej :) Fajny post.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.