wtorek, 30 kwietnia 2013

Mr Lazy or Know It All ?

Hi ho! :)

Tak jak już wspominałam, ostatni post w tym miesiącu.:*
Późno, ale jest.:)

Pogoda, jak na złość, musiała się wtrącić.;)  Wierzcie lub nie, ale robienie zdjęć przy takim wietrze to niezły ubaw. XD

Dziękuję Klaudii za zdjęcia.:)
Dłuższa notka ode mnie - po outficie. <3







jacket - vintage
t-shirt, maxi skirt - sh
bag - vintage
shoes - Deichmann
watch, bracelets - (you know...) 


Jak już pewnie niektórzy widzieli na facebooku, w maju mała zmiana.  Już kiedyś się nad nią zastanawiałam, ale teraz dopiero zaczęłam realizować moje plany zmian.;) A więc zmiana pierwsza: moodboard pojawiać się będzie jako podsumowanie miesiąca, w zasadzie podsumowanie wszystkiego co mnie mogło natchnąć w danym miesiącu, co o tym myślicie? Jeśli będziecie chcieli, mogę zostać przy pierwotnej wersji.;) Ankieta obok.;) Całą majówkę głosujecie. Jeśli przejdzie moodboard otwierający miesiąc, spodziewajcie się go 6/7 maja. Ankieta do 5 maja do 10.30. <3

Zmiana druga: zmieniam profil klasy. Z historycznej na turystyczną. Tzn. klasę mam nadal tą samą, bo jesteśmy połączeni i razem tworzymy klasę II A humanistyczną. Różnimy się jedynie tym, że, oprócz rozszerzonego języka polskiego i wiedzy o społeczeństwie, historycy mają rozszerzoną historię, a turystyczna geografię.:)
Myślałam nad tym już pierwszym semestrze, ale do tej pory moim celem było prawo. Niedawno uświadomiłam sobie jak bardzo myliłam się przy moich wyborach , a że z geografii idzie mi całkiem nieźle (w zasadzie to bardzo dobrze) to nie było problemów.:) Historia była dla mnie drogą przez mękę. Ale jestem uparta, więc konsekwentnie próbowałam pracować mając na względzie prawo. Ostatnio przeglądałam oferty uczelni, które mnie interesują i załamałam się. Egzaminy z historii?! Nie, dziękuję. Ale z geografii czuję się na siłach. Interesuje mnie to. Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na tą zmianę. Oczywiście oficjalnie dopiero od września, ale to i tak lepiej. Jak to słyszłam: " to najlepsza decyzja jaką podjęłaś, nie pożałujesz jej". Tego się trzymam.:)

Kolejna, związana z tą, zmiana to kierunek studiów. W przyszłym roku matura a ja od września załamuję się, że nie zdam, że mnie nie przyjmą i wgl. Główną przyczyną tej załamki były wyznaczone cele. Kiedy decydowałam się, że chcę iść w kierunku Prawa byłam chyba inną osobą wewnętrznie, choć historia nigdy specjalnego miejsca w moim sercu nie miała. Ktoś może sobie pomyśleć, że jestem stuknięta, ale z całym szacunkiem, mało mnie to obchodzi. Zamiast prawa, szukam czegoś bardziej związanego z moimi możliwościami i zainteresowaniami. Uwielbiam Wiedzę o społeczeństwie, języki obce, no geografię też.;)  Może stosunki międzynarodowe? Jeśli macie jakieś ciekawe kierunki do zaproponowania to piszcie.;) Uprzedzam - nauczyciel czy psycholog odpadają.;)

Ktoś może powiedzieć, że późno się budzę, ale mam to szczęście, że zakuwam i na geografię i na historię, więc przeszkód nie ma. Czeka mnie jedynie majówka z przepisywaniem notatek z rozszerzenia, ale to sama przyjemność.:) Doszłam do refleksji, że nie warto się zmuszać, jeśli nie czuje się na siłach ciągnąć tego wózka, to może zrobię miejsce tym, którzy robią to z przyjemnością.:)
Maturę muszę zdać, więc zamiast zdawać miliony przedmiotów po 30% to skupię się na tych które są mi potrzebne, z których jestem dobra i dam sobie radę.:) Do pracy rodacy.;D

Mogłam trochę zamieszać, ale tak to jest jak się pisze mając mnóstwo emocji w głowie.;)

Czekam na Wasze komentarze i odpowiedzi w ankiecie. <3
Miłej majówki! :)
Miss Juliette



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

  1. co do stylizacji, to bez zarzutow : )

    nominowalam Cie do liebster blog award ; ) wiecej na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.