niedziela, 5 maja 2013

all about money

Hello May, goodbye long weekend! </3

Jak to mamy w standardzie - kiedy zaczyna się długi weekend, kończy się 30 stopni, słońce i inne przywileje pogodowe. I takim stylem plenerowe zdjęcia z Magdą i Klaudią musiały przekształcić się w posiadówkę przy herbatce, bo tak trzeba, o. XD Za to wyniknął BARDZO  interesujący pokaz mody i sesja z "Marcinem Tyczką". Mam bardzo utalentowane, kreatywne, wspaniałe przyjaciółki. I nie, żadna nie przystawia mi teraz pistoletu do głowy. XD Śmiechu pełno, a jeśli dziewczyny się zgodzą, to może pojawi się post z ich wyczynami.;)

Dziś. Z racji, że pogoda do nas wróciła, a jutro teoretycznie wracamy do szkoły, ja powrócę do tego związku postem. W zasadzie to zdjęciami, gdyż były robione w piękny, słoneczny dzień właśnie na terenie mojego kochanego ogólniaka.
Jeszcze wytłumaczę się.Dla mnie weekend kończy się czysto teoretycznie, bo od wtorku piszą matury i do piątku mam wolne ustawowo, w piątek muszę już iść...na kartkówkę z historii...:( A że jutro mało ciekawie się dzień zapowiada, więc postanowiłam sobie wolne zrobić i wyskoczyć z Klaudią na zdjęcia do sąsiedniego miasta.;) Efekty małych wagarów niebawem.;)
Mam nadzieję, że moje nauczycielki na tego bloga nie wchodzą... XD  






Zdjęcia  : Klaudia <3


Od wtorku matury... mnie egzaminy sprawdzające wiedzę z liceum czekają dopiero 22 maja, więc jeszcze bez stresu.;)

Co do moodboarda. Decyzja zapadła. Arkusz pojawiać się będzie końcem miesiąca.:)


Miłego wskoku w maj, a maturzystom połamania piór! ;)
Trzymajcie się! <3
Miss J.




PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem! ; * KAMA.

    OdpowiedzUsuń
  2. udanych wagarow ; ) podoba mi sie plecak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.