wtorek, 11 czerwca 2013

little talks

Witam cieplutko .:)

Pisałam jakiś czas temu o outfitach i słowa dotrzymuję.
Post miał być dodany w niedzielę, ale mój komputer zwariował...
Dziś, zestaw z jednego z dni próbnych matur. Odświętnie. Wzięłam go na pierwszy ogień, ponieważ to miała być niedziela...., matury były trochę wstecz, więc żeby nie pojawił się za późno przez przypadek.:) Przyznam, że dzień był wtedy niezbyt ciepły, jak zresztą cała końcówka maja i początek czerwca. Denerwowałam się w czwartek, że jest czerwiec a ja muszę w płaszczu i pod chustą chodzić... Ale na szczęście słonko zawitało do nas przynajmniej do poniedziałku.:)

Poniedziałek - MÓJ DZIEŃ - moje 18 urodziny! :)) 10.06.1995 o 19.50 pojawiłam się na świecie.:)
Wiem... chwalę się. Ale w końcu to dzień jeden z najbardziej wyjątkowych w życiu każdego.:)

W niedzielę była Msza w mojej intencji. Więc to jest kolejny powód do "odświętnego" stroju w poście. Po niej rodzinka się zjechała do mnie.W przyszłą sobotę świętuję z moimi dobrymi kolegami i przyjaciółmi. Mam nadzieję, że będzie o czym pisać.;))

Piosenka tytułowa też wybrana, nie ze względu na treść, a ze względu na kolorystykę w teledysku... Tak wiem, coś ze mną nie tak.:P


Może kilka słów o poniedziałku? Życzenia posypały się lawinowo! Jejku to był naprawdę cudowny dzień, i jeszcze raz wszystkim BARDZO dziękuję. : *** Kilka słów? Dosłownie.:)

Zdjęć miało być więcej, ale komputer mi świruje. : *





shirt - sh 
trousers - Stradivarius 
shoes - CCC



Miłego tygodnia ; *

Wasza, dorosła już ;), 
Miss Juliette <3




PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.