czwartek, 20 czerwca 2013

sail

Heeej :)

Post na szybko pisany u Klaudii. <3 Zaraz wybywamy na Pogorie jeszcze z Kamisiem, a wieczorem wykłady.;)

Strój na chłodniejszy wieczór.:) Aktualnie upały w Dąbrowie, płynie z każdego "rzeka".
Od 11 czerwca zaczełam treningi z Ewą Chodakowską. <3 Klaudia też szaleje! Zobaczymy jak długo wytrzymamy. :) Życzcie nam powodzenia.:)

Maxi w wersji sailor. <3









jumper/maxi/bag - sh
shoes - CCC

Do szybkiego zobaczenia <3
Miss Juliette

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*



5 komentarzy:

  1. b ladnie wygladasz!! Zestaw na + ale jedno pytanie - nie bylo Ci za goraco?? W Kato ta sama temp, a ja wlasnie wrocilam do domu bedac ubrana w krotkie spodenki i najbardziej oversize'owa bluzke na lato, ktora tylko mam, a i tak pierwsze co zrobilam to wskoczylam pod zimna wode!! O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był zestaw zanim zaczęły się te upały :PP a aktualnie robię bardzo podobnie jak ty, szorty, jak najmniej na sobie i byle by z cienia nie wychodzić:P

      Usuń
  2. Nigdy bym chyba nie założyła maxi spódnicy i swetra w paski, zrozumiałam, że ja po prostu za mądra nie jestem, bo takie połączenie wygląda naprawdę świetnie :D
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zaobserwuję, już dodałam ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.