czwartek, 4 lipca 2013

beach please

Witam serdecznie! :-)

Dziś, z racji troszkę łagodniejszej aury i nawału zdjęć jaki mnie zasypał, postanowiłam podzielić się z Wami moim życiem.:)
Odkąd tylko zrobiło się dostatecznie ciepło używamy sobie tego ciepła z Klaudią. Zbiornik wodny, Pogoria 3, w naszej pięknej Dąbrowie świetnie do tego nadaje. A więc plaża, słońce, widoki i świetny humor, czego chcieć więcej?! ;-) Postawiłyśmy zrobić dla was kilka zdjęć.;-) Krótko pisze, nie ma się nad czym rozczulać.:-P

A pochwale się Wam jeszcze! Miałam już pierwszą jazdę! Nie mogę się doczekać kolejnej. Jestem z siebie zadowolona, mój instruktor też nie narzeka, jak na pierwszą jazdę w życiu to szło bardzo dobrze. Nikogo nie zabiłam, auto zgasło mi tylko raz, na placu manewrowym, opanowałam biegi mimo takich obawów, na mieście też bardzo spoko, tylko muszę poćwiczyć jeszcze hamowanie.XD Następny raz za kółko siadam we wtorek o 9. Uważajcie na drogach w Dąbrowie Górniczej. . . XD

Tyle mojego gadania.
Zdjęcia i do zobaczenia niedługo. A niebawem sesja.<3


















Miłego weekendu!
Wasza Juliette <3

PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.