wtorek, 2 lipca 2013

moodboard - june

Zdecydowanie mój ulubiony miesiąc! :)

Bardzo Was przepraszam za brak postów, ale tyle się działo...
No to szybkie podsumownie:
-> Moja 18, z której zdjęcia już niebawem, po prostu muszę je odrobinę hmm zweryfikować.:P A w arkuszu macie zdjęcie z przygotowania.:P

-> Start treningów. Ćwiczę z Ewą Chodakowską, polecam serdecznie.;) Od kilku dni mam mały spadek motywacji, ale muszę to nadrobić. Czasem zamiast treningu były rolki, więc w arkuszu zdjęcia z moich i Klaudii wypraw.:P

-> Koniec roku szkolnego! :) I tak mam 2.5 miesiąca wakacji, ale o tym szaa.:P Świadectwa chyba nie pokaże tutaj, ale pochwalę się, że całkiem przyzwoita średnia - 4.69. A od września - ostre kucie do matury... Pozdrowienia dla Wszystkich licealistów z rocznika 95 i "techników" z 94.;P

-> Sesja zakończona świetnymi zdjęciami! <3

-> Natura, płatająca figle, często rysując tęczę na niebie... <3

-> Świetnie spędzany czas z Klaudią. <3 Bo Judith smarzy się we FRANCJI! ! ! <3 tęsknie i zazdroszę.:p
W arkuszu, parę zdjęć z shoppingów, m.in. Bershka, ogółem Silesia City Center i w ogóle.;P
Z tego ostatniego również dodałam mój nowy nabytek - poszukiwane pilnie mokasyny. O dziwo kupione w Croppie... :)





Do zobaczenia w następnym poście.:) Oby szybko... :)

Udanych wakacji! ! ! :)

M. Juliette

1 komentarz:

  1. czekam na 18ofy pościk :-*
    i napaliłaś mnie na Chodakowską :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.