sobota, 31 sierpnia 2013

boom shot

HELLOOO ! :)

Nie jesteście w stanie pojąć jak jestem szczęśliwa, że tu dzisiaj do Was piszę! Mój humor wynosi mnie pod sam sufit!  Pewnie ma tyleee siły przez stres jaki mi dziś towarzyszy. Czemu stres? A no temu, że dziś mam 2 godziny jazd, i zostanie mi tylko jedna do zaliczenia i witajcie egzaminy... (gryzę paznokcie...)
Ale ale ! Co by się nie działo, cytując A., "nos do góry"! ;)
Za oknem pogoda IDEALNA! Chyba Ktoś na górze chce żebyśmy wykorzystali ten weekend w pełni. :)
Więc sio sprzed komputerów! Wyłączać telefony! Albo nie! Zostawcie telefony! Jakby się nadarzyła okazja możecie zrobić fajne zdjęcie, jeśli Wasz telefon nie robi zdjęć jak kalkulator oczywiście.;D  Więc telefony zostają, ale w trybie offline! Zapominamy gdzie leży pilot od tv i biegiem na dwór! Wasz pies będzie wdzięczny. Ewentualnie kot. Ewentualnie rybki, którym nie będziecie już przeszkadzać swoją obecnością w pokoju. Ja po powrocie z jazd zaplanowałam sobie sprzątanie, ale nie myślcie sobie, że tak od razu. ;D Haha nie! Najpierw królika zabieram na podwórko, a niech sobie skubnie jeszcze trawy, póki ładnie, i zamierzam wymęczyć dzisiaj Franka (mojego psa jeśli ktoś zapomniał, albo ja nie nadmieniłam.:P) a wieczorem zaproszę Budynia (moją kotkę, i proszę bez pytań czemu nie Kisiel albo Galaretka. XD ) i ja będę sprzątać a ona nadzorować, bo to jej idzie najlepiej.:D A no może jeszcze upiekę ciasto, a co mi tam.;D
Plan idealny. ;D A więc przystąpmy do działania. Punkt pierwszy - post. Wykonany.:) Punkt drugi - jazdy. hm... no już już...idę.
:D

Jeśli chodzi o outfit. Prosto, wygodnie i kolorowo, bo jak jest buro to jest nudno.;D  W trochę luźniejszym stylu, bardzo pasują mi do niego dancehallowe rytmy.;D Piosenka tytułowa, jest znana tym co to tv oglądają.;) Pamiętacie jeszcze skąd ? ;)) hahah :D inspirująca;D My z Klaudią ją uwielbiamy ! ;D









t-shirt, trousers - sh
bag - C&A
shoes - Smith's 
bracelets - Cropp, gifts 



Mam nadzieję, że Wam też udzieli się mój dobry humor i wyciśniecie z tego weekendu 200%! ;D

Jakie macie pomysły na spędzanie wolnego czasu? Aktywnie czy zbieracie energię?
Nie zapomnijcie zostawić komentarza! :D

Miłego weekendu!
Wasza  Juliette <3



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

7 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygladasz, świetne spodnie :)
    i chyba wybiorę się na spacer :D zmotywowałaś mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie, ze mas ztaki humor :)
    pozytywna kolorowa stylizacja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc kolorów!
    Bardzo pozytywnie tu u Ciebie Kochana,musisz być bardzo fajną osobą!:D

    Obserwujemy się wzajemnie?:)
    Zapraszam w wolnej chwili;
    imluckylady.blogspot.com/
    Pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje,ja rowniez Cie juz obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pumpy świetne ;d chociaż ja nie mam jeszcze żadnej pary:) i powodzenia na egzaminie, pamiętam ten stres :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, nos do góry :)
    świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.