sobota, 10 sierpnia 2013

burn

Heeelloooo ; *

Witam z pociągu do katowic.:))
Dziś co z serii DIY, lub inaczej "radź sobie dziewczyno", wersja - w krzywym zwierciadle.;)
  Pytanie na dziś: Nie masz pomysłu w co się ubrać?
Panowie chwalą się, że nie mają z tym problemu. Skoro oni w swoich szafach tak świetnie się odnajdują to myślę, że rozwiązanie jest proste....Zasięgnij do szafy jakiegokolwiek przedstawiciela płci przeciwnej! :D

Na moim przykładzie... Ja uwielbiam męskie koszule... Biała duża koszula po wujku, krótkie spodenki jakiś top i szybko można gdzieś wyskoczyć. Niezobowiązujący look to przecież jeden z przywilejów młodości, nie mam racji?:P

Jak to się mówi "za mundurem panny sznurem".:D No nie ukrywam, że zaliczam się do tych panien.:P Ulegam fascynacji wojskiem ogólnie pojętym i stylem militarnym . :) Dlatego dziś podkręciłam sobie zestaw koszulą w tym właśnie stylu.



Zdjęcia są autorstwa Judith, której niesamowicie dziękuję. <3 : **


.










top - H&M
shorts - sh & DIY
shoes - renee.pl
bracelet - Cropp
sunglasses - H&M
belt - sh
necklace - gift <3
shirt - not mine...;>



Pewnie zastawiacie się, lub pewnie już się domyślacie czemu na początku pisałam o chłopakach, męskich rzeczach itp.:) Otóż ta koszula należy do Aleksandra.;) Chłopaka poznanego na FSMie. To jest ten wyjątkowy gość, o którym Wam pisałam we wtorek.;)  Wiecie jaki jest śmieszny zbieg okoliczności? Aleksander chodzi do szkoły wojskowej.:D Nie chciałam mu w to uwierzyć za żadne skarby. :D Na moim miejscu też mielibyście sporą dawkę niepewności ... Gwarantuję Wam. XD

Tyleee wątków w jednym poście, staram sie pisać najjaśniej jak się da, ale mam tyle do opowiedzenia, że mogę trochę pomieszać. :D


W tytule piosenka, która ostatnio wyjątkowo zdobyła moje serce. uwielbiam! <3 data-blogger-escaped-br="">

Do zobaczenia w piątek! <3
Wasza Juliette <3







PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

  1. Stylizacja b b faaaajna, coraz lepiej ostatnio Ci idzie : ) Chyba sie jakos podswiadomie zgrywamy - nie dosc, ze bliska data urodzin i inne wspolne epizody, to ja tez ostatnio dosyc czesto siegam po meskie koszule/bluzy : D

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie jak dla mnie jest tak przecudowne, że hoooo :-*
    świetny look :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.