czwartek, 1 sierpnia 2013

Forever 18 !

Witam Was baaardzooo gorąco!

Takie opóźnienie jest po prostu godne kary i niewątpliwie takową sobie zadam...

Dziś przychodzę do Was z jednym z najstarszych postów... Moja 18. :) Kilka klatek jak to było.;p

W kolejce czeka taka masa zdjęć, że nie mogę narzekać na brak materiałów do pracy. Obecnie spodziewajcie się postów co 3 dni. :* wrzucam, ustawiam opcję dodaj i na moim profilu na facebooku będzie zawsze mimo wszystko szybkie info, że już dodane tyle że bez linku. Dlaczego? Gdyż aktualnie jestem wyłącznie mobilna... Tak jest... Mój komputer odmówił posłuszeństwa jeszcze przed moim wyjazdem... Dziś dorwałam się na chwilę do komputera u wujka, więc załaduje zdjęć ile się da, a potem żeby wpisać post wypróbuje aplikacje Blogger na  androida... zobaczymy co to cudo potrafi. ;)


Moja 18. Kończę już gadanie na inny temat. 15 czerwca... szmat czasu temu.
Wspaniała impreza w moim odczuciu. Dziękuję Wszystkim ślicznie za wspaniałe prezenty! <3 Będzie co wspominać po latach... a co? np niskopodłogową huśtawkę czy niezapowiedzianych gości o północy. :D Hahaha było ekstra. <3 Jeszcze raz dziękuję. ; **

aa impreza odbyła się oczywiście na podwórzu mej wspaniałej posiadłości.;D


Zdjęcia dzięki mojej wspaniałej siostrzyczce Klaudii. <3

Na zdjęciach zobaczycie Klaudię, Magdę, Darię, Asię, Renię, Ciastka, Jarka, Kamila, Patryka, Mateusza, Misia, a na jednym nawet moją mamę i kochanego braciszka! ;D

Stworzyłam aż trzy namioty. Jeden  powstał bez odpowiedniej pomocy instrukcji ( dziękuję o.Piotrze :P), ale za to z genialną asystą Klaudii. :D







otwieram prezent... <3 :D 

 centrum dowodzenia... :D

 kilka szczegółów organizacyjnych... na górze wujek postarał się o odpowiednie oświetlenie.;)) A bibuła o dekoracje. ;D



 Mat... :D
 OO jest i moja mama ;D ten gigant z tyłu to mój brat.;D Długo się wzbraniał żeby zostać na imprezie. :D
 Chłopcy :D chyba coś śpiewali :P
 ekipa bez Mata, który przemilczę gdzie wtedy był, i bez Klaudii.... :<

 Jest i z Klaudią! :D
 Najboleśniejsza część imprezy... Nie, to wcale nie było pożegnanie... Mam zdjęcia chyba wszystkich "pasujących", ale oszczędzę sobie i Wam tych bolesnych wspomnień.. XD


 Hahaha <3
 Ostra dyskusja...
 Z Darią <3
 Magda, Asia, Patryk i Renia.. Już na obniżonej huśtawce. :D

 Mistrz drugiego planu XD

 Artystyczne..
 OO Ci są najlepsi! Impreza to dobra okazja do oficjalnego zakopania toporu wojennego! :D

 Z Kamisiem.:)
  I w kolczykach i niebieskim rzemyku od Mata i Ewy oraz w bransoletce od Magdy i Misia.<3
 Asia z Renią... <3



 Nasze słodziaki ! <3
 Znów centrum dowodzenia.;) Tym razem pod skrzydłami Ciastka. ;D
I roztańczony Jaro! ! ! Gangam Style przez ogród to było coś! :D Tak btw. to było z zaskoczenia zdjęcie. :D Ja też Cie kocham Jars :D <3




Dziękuję jeszcze raz wszystkim obecnym! I wszystkim którzy pomagali przy organizacji! ! ! No i za wszystkie wspaniałe życzenia i prezenty...<3


Drodzy czytelnicy przepraszam za tak długą nieobecność.: * Stanę na głowie żeby tego nie powtórzyć.; *


Miłego wskoku w sierpień!
Niestety bez moodboarda, z przyczyn technicznych, ale za to z nowymi postami! <3


Do szybkiego zobaczenia! <3 
MISS JULIETTE


PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;* 

3 komentarze:

  1. Hahaha widzę zajebista zabawa ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. 15, a ja mam 12 huehue ^^ hustawka - mega pomysl!! : )

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się urodziłam 10 czerwca ^^ ha ha ha XD
      huśtawka została poprawiona przez kolegówXD rozprostowali prawie do końca grube sprężyny na których wisiała huśtawkaXD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.