czwartek, 22 sierpnia 2013

radioactive

Hello ! :)

Witam serdecznie! :) Właśnie dzisiaj wyjeżdżamy z Klaudią do Krakowa, taki babski wyjazd.:P Myślę, że zrobimy troszkę zdjęć.:P

Nie wiem jak Wy, ale ja mam słabość do piosenek, które wprowadzają mnie w swego rodzaju trans. Tytułowy kawałek spełnia tą funkcję. Dodatkowo zaintrygował mnie motyw z maskotkami... Lubię takie mieszaniny. Słuchawki na uszach i inrygująca wydaje się nawet podróż autobusem w korku... (podróż w korku? to dopiero paradoks...) W każdym razie, kolejna lubiana przeze mnie piosenka, którą dzielę się z Wami. <3
 trochę mi szkoda misiów:(


Dziś OOTD z któregoś dnia jazd.;) Jak w większości rejonów Polski, ostatni czas był bardzo gorący. Luźny zestaw, idealny do samochodu i nie tylko.;) Wygodny właśnie w podróży po mieście... Taki z elementami w klimacie, sama niewiem, safari? militarnym? W miejską dżunglę się nada! :)







Jak spędzacie ostatnie dwa tygodnie wakacji? Jeszcze jakieś wyjazdy czy wyrzucamy brzuchy na kanapach póki można? :))


Miss Juliette 




PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

1 komentarz:

  1. ostatnie zdjecie b mi sie podoba. Ostatnio zauwazylam u siebie, ze proste zestawy chyba najb mi sie podobaja : )

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.