piątek, 16 sierpnia 2013

you will never know

Witam serdecznie! ! ! :)

Dzień zaczyna się fantastycznie! Przepiękna pogoda, na rowerze do sklepu po chleb, a później na jazdy i genialne popołudnie wyłącznie dla siebie. :)) No czy to nie jest idealny początek dla weekendu?;)

Jeśli śledzicie moją stronę na facebooku (a mam nadzieję, że tak! ) to wiecie już mniej więcej czego spodziewać się w dzisiejszym poście.:)
W takiej pięknej okolicy mieszkam! W takiej pięknej! :)
Uwielbiam tą sesję! Dlatego też dzisiaj dużo zdjęć! ! ! :)
W następnym poście ten sam zestaw podrasowany moją ulubioną kamizelką, również z tej sesji.:)

Dobijamy do 30 tysięcy wyświetleń! ! ! Jejku nie mogę w to uwierzyć! :) Dziękuję Wam bardzo.;*

Myślę nad zorganizowaniem jakiegoś "rozdania", ale to chyba jeszcze nie teraz..;) Najpierw sensowny plan, potem zapowiedź i organizacja.:))

Autorką zdjęć jest Klaudia, na którą oczekuję z utęsknieniem. Włoszko, wracaj do mnie! <3 :D
Nie rozpisuję się dziś, zostawiam Wam efekty naszej pracy. <3














Ja osobiście jestem oczarowana.:))
Dajcie znać co myślicie, czekam na Wasze wiadomości, komentarze itp.:P

Miłego weekendu! <3
Juliette



PS. If You think You could like my blog, style or just me, You have so many ways...You can be one of my special  'official FOLLOWERS', follow me on facebook or ask me a question (boxes on the left side), or maybe just leave a comment. Your choice. I'll be glad with any.;*

2 komentarze:

  1. zdjęcia świetna :) spodobała mi się twoja spódniczka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥
Thank You for all comments.♥

Uprzedzam, że wulgarne i obraźliwe komentarze nie będą publikowane. Cenię tylko konstruktywną krytykę.
I warn that vulgar and offensive comments will not be published. I appreciate only constructive criticism.